Är vi gnällfittor allihop

Lite ironi kanske?

Men faktum kvarstår.Klockan är nu 11.10 Lördag förmiddag,13+,solen skiner jävlar,lite blött men det torkar snart upp.Håller på att mc-dressa men kommer nog inte möta många hojar,vi får se.Häckeberga-skogen är toppen så här års,ingen vind,de skånska sjöarna ligger spegelblanka,kör kanske till Kivik och käkar middag på gästis,vi får se.:banana

UT OCH KÖR,för bövelen.:huvet

Ja, vädret gör att det surrar i hela kroppen! Har varit förkyld bu i veckan så det har inte blivit en mil hoj. Börjar bli bättre men tror att det blir bakslag om, jag ger mig ut idag. Men imorgon, då jävlar :rolleyes: :D

Alla är inte pussys

Ja, vädret gör att det surrar i hela kroppen! Har varit förkyld bu i veckan så det har inte blivit en mil hoj. Börjar bli bättre men tror att det blir bakslag om, jag ger mig ut idag. Men imorgon, då jävlar :rolleyes: :D

Det blev 26mil idag,fantasiskt väder,nästan vårlikt.Rätt mycket bilar ute,förmodligen på väg till sina döingar.Möte ca 30 hoj så många var ute och luftade bågarna,mest Custom dock.Vinkade till alla och fick vink tillbaka.Imorgon blir det ny tur.Så,passa på go vänner,snart kommer Tomtedjävulen.:yoparty

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park