Är Top Gear ett bra program???!

Är Top Gear ett bra program?

• Antal röstningar
    0
P@trik skrev:
2476614 Dom må va duktiga på att köra men borde hålla sig borta ifrån kameror för tråkigare program får man leta efter.

Va?

Jag tycker att Top Ger är bland det snyggaste man kan se på, på tv.
Alltid snyggt filmat och synkat!

Top Gear ar klass:yoparty
Jag ar i Dublin pa semester och har just inhandlat en Top Gear tidning pa 314 underbara sidor som jag skall lagga mig i soffan o lasa nu :)
Det finns sa manga motorsport tidningar har att man bli snurrig :drool

skoteridioten skrev:
2477002 Va?

Jag tycker att Top Ger är bland det snyggaste man kan se på, på tv.
Alltid snyggt filmat och synkat!

Inte ens snygg filmning kan hjälpa dessa torra engelsmän,tyvärr.

Verkar ju bli en jordskredsseger för detta fjortisprogram... Jag gillar brittisk humor, men dom är ju inte roliga någonstans. Femmans motorprogram (den med kravalljazzpeter) var helt ok när det gick.

Moty Phyton däremot.:zpy

Ganska kasst enligt mig, för mycket tjabb och dålig brittisk humor. Hade det vart mer tester av bilar hade det vart okej, men nu snackar dom ju 90% av skiten.

Det är väl visst ett konsumenttestprogram, dom har ju för f-n kollat vad man kan få för tid på ringen med en fårrd transit...

Jag skulle aldrig köpa en transit innan jag hade fått svar på den frågan.
Dessutom har dom producerat det enda "Winter olympics" som är värt att se.

Killarna har humor, engelsk sådan, men ändå...

måste ha skadats av min två-årigavistelse utanför London, men jag gillar verkligen den torra brittiska humorn, och självklart kollar jag på Top Gear varje vecka :tummenupp

Det är helt OK, jämställt med fifth Gear tycker jag.

Jag får rysningar alltså när jag ser Jeremy testar Koenigsegg bilarna. Helst nu sist i säsong 8 del 1, där han testar den senaste koenigsegg bilen.

Men det är inte fyskam heller när han testar den första CCR bilen. Man får ett jävla HA begär alltså

Något mer inhemskt program får man leta efter! De skulle kunna få en ford sierra att framstå som en bra bil.
Ne fifan! :zpy

(Med reservation för att jag inte läst mer än första inlägget)

Det beror väl på vad man gillar för underhållning. Jag gillar musik men inte tycker jag alla radiokanaler är bra.

Sen gillar jag britter, deras språk och deras humor. Gillar man inte detta så är programmet värdelöst. Och med språk menar jag inte bara dialekten utan mestadels sättet de uttrycker sig på.

Gillar du det inte, titta inte på det. Och håll klaffen..

Edit: Tjoffe har en bra poäng

Last edited:
R1 Uffe skrev:
2478399 Det är helt OK, jämställt med fifth Gear tycker jag.

Jag får rysningar alltså när jag ser Jeremy testar Koenigsegg bilarna. Helst nu sist i säsong 8 del 1, där han testar den senaste koenigsegg bilen.

Men det är inte fyskam heller när han testar den första CCR bilen. Man får ett jävla HA begär alltså

Tycker det är ett mycket underhållande program. Koenigsegg reportagen är ju :cool:
http://www.youtube.com/watch?v=lQU8ooViucg

http://www.youtube.com/watch?v=axJ2LxG1UPU

http://www.youtube.com/watch?v=Vg0gJCTzE9Q

:tummenupp

Bara en hittils som har kommenterat hur snyggt filmat Top Gear är :va Älskar verkligen att se på reportagen. Brittisk humor presenterat i underbara bilder. Fantastiskt.

Ringo skrev:
2478779 Bara en hittils som har kommenterat hur snyggt filmat Top Gear är :va Älskar verkligen att se på reportagen. Brittisk humor presenterat i underbara bilder. Fantastiskt.

Jag skrev det i en annan tråd. Filmtekniken är anmärkningsvärt påkostad för ett sånt program. Speciellt på senare år.
Upplägget över huvud taget är lysande

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...