Är sex överskattat?

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date

Är sex överskattat?

• Antal röstningar
    0

FreddaGädda

Guest
Frågan lyder.. Fråååååågaaan lyyyydeerrr!

Personligen tycker jag att det är vansinnigt överskattat. Alla suktar efter det hela tiden. Alla killars mål är att ligga med en till.

Jag får alltid ångestkänslor efteråt. Risken att bli ofrivillig farsa finns alltid där, och den skrämmer mig något fruktansvärt. Kondom är ju inte idiotsäkert.
Hur bra det än är så känns det aldrig riktigt värt det efteråt.
Kanske kan bero på att det sexet jag haft just är bara sex, och inga känslor.
Fan vet jag.. Jag är ju bara tjugä, snart tjuätt.. :rolleyes:

Last edited:
Dålig sex är överskattat.
Bra sex är underskattat.

Till dålig sex räknas allt som görs för sexets skull, krogragg, slentriansex, "nu är det rätt tid i månaden, jag har gjort sekret-test och tagit vaginaltemp-sex". (jag har lyckligtvis sluppit den sista varianten)

Bra sex är det där andra...

Den dåliga varianten saknar jag inte.

Jag vet inte hur jag ska rösta, för jag vägrar sätta Urban Tiger i ett sexuellt sammanhang.

Sex på fyllan kan man lägga ner, är man nykter med en tjej som vet vad sex innebär är det underskattat.

Den som tycker att sex är överskattat gör det på fel sätt.

De som tycker det är överskattat har kollat för mycket på american pie där snubben kommer av lite beröring..

Generellt sett överskattat... Jag vet på rak arm 2-3 saker som är roligare än sex.
Är jag å andra sida upplagd för det är det... äh..alla vet väl hur trevligt det är med bra sex. :tummenupp

Sex är bäst då man lärt sig hur den andra funkar o vad båda gillar..och då är det liksom inte bara själva akten som räknas..då är det hela grejen från att egga upp varandra innan..tills man..nä..fan..nu måste jag gå o kallduscha...:tuttar

Last edited by a moderator:
Sex med någon man älskar är bland det underbaraste som finns...
Att vara så nära som man bara kan komma... :tummenupp

Wtf, tack för den kammen, varför har jag målet att ligga med en till? :gnissla
Frågan lyder.. Fråååååågaaan lyyyydeerrr!

Personligen tycker jag att det är vansinnigt överskattat. Alla suktar efter det hela tiden. Alla killars mål är att ligga med en till.

Jag får alltid ångestkänslor efteråt. Risken att bli ofrivillig farsa finns alltid där, och den skrämmer mig något fruktansvärt. Kondom är ju inte idiotsäkert.
Hur bra det än är så känns det aldrig riktigt värt det efteråt.
Kanske kan bero på att det sexet jag haft just är bara sex, och inga känslor.
Fan vet jag.. Jag är ju bara tjugä, snart tjuätt.. :rolleyes:

O N S kan jag vara utan helt klart, men ett förhållande utan sex är inget bra förhållande. Så jag har svårt att svara i pollen, för det beror ju på. Utan förhållande=överskattat Med förhållande=underskattat

UT har inget med detta att göra tycker jag! :tungan (edit: :/)

Last edited:
Sex är bäst då man lärt sig hur den andra funkar o vad båda gillar..och då är det liksom inte bara själva akten som räknas..då är det hela grejen från att egga upp varandra innan..tills man..nä..fan..nu måste jag gå o kallduscha...:tuttar

Hur går det för dig...? Ett tag sen sist eller?? :pannkyss

Rabadabb
Frågan lyder, FRÅGAN Lyder: Hur många bultar finns det i ölandsbron?
Det finns 7 428 954 i ölandsbron

Boom Shakalack

riiiiispekt!

Tycker att dåligt sex också är bra sex. Det är ju sex. Men sex med ny partner på fyllan är jobbigt. Gnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnida... Äh vi fortsätter imorgon, ok? zzZZZZzzzzz.

Jag saknar "R du dum på riktigt?"-alternativet.
Det är väl för att jag aldrig får nåt;)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...