Är så glaaad! Köpt ny hoj idag!!!

Triggerhappy skrev:
Det törs jag inte berätta...... Säg inget till Aprilia gänget men jag var å kollade på en R1 och en gixxer idag.....Shhhhhhh

Vilken svikare!! Inte ska du väl svika Aprilia-gänget nu!
Fy f...n vilket trist väder det har varit idag!! Hade tänkt att tvätta och putsa på lilla älsklingen idag och sen köra över den till vinterförvaring, men det sket sig ju! Inte kan man ju köra i det här vädret, då hade den ju blivit alldeles skitig!
Fick putsa på bilen istället :(

Grattis! Men varför ställa av redan?!?! Många fina dagar kvar på säsongen!! :D

berggren_martin skrev:
Ny hoj nu???

Ja.. iofs, bra priser så här års. Men hur ska du kunna hålla på dig ända tills våren. Hur som helst, grattis grattis!! :)

Själv fick jag min i oktober :huvet våren känns alltid så nära när man fixar ny båge på hösten :4skrika

Du är elak :gråta :gråta :gråta
Titta så glad den lille parveln är över sina då nya slip-on :banana

Bifogat

• Wrong way.jpg
    Wrong way.jpg
    91.6 KB · Visningar: 49
Last edited:
Grattis till hojen Bikerwoman! Du har gjort ett klokt val både med hjärnan och med hjärtat!!

Saknar mina gamla falcos ibland, underbara hojar verkligen! om du är intresserad har jag ett crosstyre som passar liggandes! :D

Hälsningar Felix

Grattis till inköpet. Gissar att du längtar efter våren och sommaren nu.

Själv längar jag till snön kommer och sjön blir till is. Då ska det lekas med snöskotern och förhoppningsvis även pröva Ghosts eller någon annans hoj på isen. kanske sätta dubbdäck på minimotorn med och ut och leka med den :)

Triggerhappy skrev:
Det var tätt emellan husen där....hur gillar grannarna din nya nästan :hihi ljudlösa hoj :D :D :Bugar
:D :D :D :D Dom kommer att älska mig när jag tar hojen till jobbet kl 06.00 på morgonen, får nog sluta att parkera den utanför huset som jag gjorde med förra hojen.... :skrämd så här såg vår katt ut i alla fall....

Ähhh Micke, nu blir jag besviken, en screamer alltså... jag som trodde du skulle äga alla med en Mille -04

jaha, en förlorad broder... :(

För fan Trigger!
Du måste köpa nya Millen :fakta
Den är ju förjävla läcker! :kär

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär