Är Rossi ful?

Är Rossi ful?

• Antal röstningar
    0
P-E skrev:
Skiter i hur han ser ut. Han är kung! Sen hjälper han oss lite mindre killar genom att bevisa att man inte behöver vara grov för att kröa sporthoj som många verkar tror. Han väger typ 60kg och kör bäst i världen.

Edit: Kom på en sak, jag väger 56 kg och är 172, men inte är jag lika smal som Rossi inte, han är längre men förstår inte varför jag är så lätt men ändå inte smal som Rossi. En sporthoj borde gå snabbt med mig på.:D

ojdå jag är lika lång som dig och smal och väger 60kilo

Mattias skrev:
Ja, det ligger nåt i monchichi-grejen. Här funderar Vale över däckvalet.
Ah, en sån hade jag när ja va liten.... alla borde ha en egen liten "Rossi-docka"... se hur bra det blev.... vips så fick vi en mc brud till *poserar* :hihi

Rossi är undernärd och oförmögen att då veta vad man skall äta och då även ovetandes om vad ett barn bör äta - hur kan tjejer gilla det utmärglade lilla liket?

Jo, klart - pengarna.

Tjejer är dumma.

Visst liknar han en apa, det har vi skämtat om länge hemma hos oss.
Ungarna brukar säga " titta där är apan" :tungan

Biker_boy skrev:
ojdå jag är lika lång som dig och smal och väger 60kilo

jadu det där är skumt, för jag är mest liten, inte smal, har muskelatur och så. Men jag ska träna upp mig till 60kg så jag blir en riktig mördarmaskin.. :D :tungan

Rossi är inte snygg....men söt och verkar ha glimten i ögat. Charmig alltså och en jävel på att köra hoj. :tummenupp

Varför skyller alltid killar på att tjejer gillar "fula" killar bara för att dom har pengar... det kan jag då inte begripa. :va

Det är helt ointressant vad en kille har i plånboken... eller vad han kör för bil. Det är vad han har innanför brallorna som är intressant.... eller vänta nu... :brinnerup jag menar såklart vad han har innanför pannbenet :tungan

Tjing, tjing!!!

Första gången jag såg honom så måste jag erkänna att jag tänkte apa, men efter att sett honom mer så ser han faktiskt ganska charmig ut. Fina ögon. :tungan Men nä inget jag skulle vända mig om efter.

Madhonda skrev:
Rossi är inte snygg....men söt och verkar ha glimten i ögat. Charmig alltså och en jävel på att köra hoj. :tummenupp

Varför skyller alltid killar på att tjejer gillar "fula" killar bara för att dom har pengar... det kan jag då inte begripa. :va

Det är helt ointressant vad en kille har i plånboken... eller vad han kör för bil. Det är vad han har innanför brallorna som är intressant.... eller vänta nu... :brinnerup jag menar såklart vad han har innanför pannbenet :tungan

Tjing, tjing!!!
lika bra att skylla på allt annat, det brukar inte finnas så mycket där iallafall :hihi

innanför pannbenet alltså :tungan

Men helt klart, han är charmig..... Se och lär killar :7peta Det är charmighet som funkar, inte plånkan

Last edited:
Madhonda skrev:

Tjing, tjing!!!

WORD!

Mavve skrev:
Rossi är undernärd och oförmögen att då veta vad man skall äta och då även ovetandes om vad ett barn bör äta - hur kan tjejer gilla det utmärglade lilla liket?

Jo, klart - pengarna.

Tjejer är dumma.
Rossi är knappast undernärd.

Naae, inte e han speciellt snygg precis... men han kan ju iaf köra hoj :yoparty :banana

Känns som att jag kan avslöja min åsikt nu då. Jag skulle gå hem med Valentino vilken dag som helst. Och det även om han tjänade 20 papp i månaden och aldrig hade sett en hoj. Killar som inte tar sig själva på för stort allvar och kan spexa till det ibland blir automatiskt sexiga. De får en positiv utstrålning på köpet. Dessutom är jag en sucker för det busigt pojkaktiga utseendet...

Macho Woman skrev:
Känns som att jag kan avslöja min åsikt nu då. Jag skulle gå hem med Valentino vilken dag som helst. Och det även om han tjänade 20 papp i månaden och aldrig hade sett en hoj. Killar som inte tar sig själva på för stort allvar och kan spexa till det ibland blir automatiskt sexiga. De får en positiv utstrålning på köpet. Dessutom är jag en sucker för det busigt pojkaktiga utseendet...

Jag tar åt mig.

RoLLER skrev:
Jag tar åt mig.
Tar du åt dig. Tänk på mig för fan :näsblod

Rossi är inte speciellt schnygg. När han har mkt burr på skallen ser han bara ut som en apa eller något annat djur.

Macho Woman skrev:

gött, då får du honom så tar jag Henrik Lundqvist!!! :D

jag å min polare kom på härom dan att d bästa hade varit om Henrik Lundqvist hade kört hoj, då hade han varit nåt för mej!! Men alla kan ju börja som tur e! :tummenupp

Macho Woman skrev:

Så man ska vara 12 tills man dör?

okej :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma