Är Rossi ful?

Är Rossi ful?

• Antal röstningar
    0
Skiter i hur han ser ut. Han är kung! Sen hjälper han oss lite mindre killar genom att bevisa att man inte behöver vara grov för att kröa sporthoj som många verkar tror. Han väger typ 60kg och kör bäst i världen.

Edit: Kom på en sak, jag väger 56 kg och är 172, men inte är jag lika smal som Rossi inte, han är längre men förstår inte varför jag är så lätt men ändå inte smal som Rossi. En sporthoj borde gå snabbt med mig på.:D

Last edited:
snowwhite skrev:
Jag har röstat och måste erkänna att jag tycker att Rossi e snygg, han ser bra ut och han har faktiskt blivit snyggare med åren då han har mognat. När han var en liten pojke såg han faktiskt ut som en apa ibland men inte alls nu.

Vi män blir bara snyggare och snyggare ju äldre vi blir.

Tja...

B0000639VS.01.LZZZZZZZ.jpg

Bifogat

• nakenjanne.jpg
    nakenjanne.jpg
    42.2 KB · Visningar: 39
Det är väl en fördel att vara liten å spinkig när man kör hoj..eller det spelar ju nästan ingen roll vilken motorsport det än handlar om, oftast är det ju en liten plutt som kör allra bäst...

frugan säger att han ser ut som en mon chi chi.
(en hårig liten leksaksapa som fans på 80talet för er som inte minns)
jag kan bara hålla med om det.
fast hon tittar mer gärna på David Beckham än på rossi... antar att hon är en fotbollstjej.... eller nått... :3freak

Ja, det ligger nåt i monchichi-grejen. Här funderar Vale över däckvalet.

Bifogat

• Monchichi.jpg
    Monchichi.jpg
    43.4 KB · Visningar: 27
Mattias skrev:
Här är listan på tjejer som har röstat hittills:

-PLM- floodi Kay Kitties mattsson Neb Jones NSR Ok Jin Chun Sweet Angel zoddri Azzurro Färnbo Macho Woman Miss_Orchidee oFFkeFF Trango_B UrbanTiger Huck Jax Lg Majoren majtii morlock Ninjaboy NoicE Ronin spik Tysken Want a R1

jeg er hverken tjej eller gay men det er ingen tvil om at Valentino Rossi er snyggare enn majoriteten av killarna på sporthoj.com

Fan, jag skulle ju komma fram till att tjejer gillar honom för att han ser ut som en MonChiChi, och alla tjejer (i någorlunda mogen ålder) hade väl sådana..

Man e som vanlit tvåa på pucken, enda gången man är snabb är i sängen, och inte ens det får man beröm för.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman