Är RoLLER ful?

Är RoLLER ful?

• Antal röstningar
    0

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto + CBR600F + RC390
Killar klagar jämt över att de tycker att RoLLER ser ut som en stor apa, medan jag hört många tjejer sucka trängtande. Dags att bestämma hur det egentligen ligger till. Tycker tjejer att RoLLER är ful? OBS! Endast svar från tjejer, för att pollen ska bli intressant!

Titta igenom: http://www.sporthoj.com/forum/member.php?u=3322

Får man verkligen göra såna här poll:s?

Har för mig att sege blev bannad när han startade en liknande, rolig och mycket mindre provocerande poll.

Valentinic skrev:
Haha, ja han verkar ju vara poppis :rolleyes:

Tack för att du har bytt avatar! Den förra du hade kunde ha vunnit VM i gay. Den du har nu är inte helt straight heller, men jag blir iaf inte arg nu.

ceasar skrev:
Får man verkligen göra såna här poll:s?

Har för mig att sege blev bannad när han startade en liknande, rolig och mycket mindre provocerande poll.

Hur är den här pollen provocerande? :va

Mattias skrev:
Tack för att du har bytt avatar! Den förra du hade kunde ha vunnit VM i gay. Den du har nu är inte helt straight heller, men jag blir iaf inte arg nu.

Hur är den här pollen provocerande? :va

Det är den inte...

Den här pollen är ju som en dejtingservice för RoLLER, nu kan han ju se vilka som tycker att han är snygg...

Ingen tjej som varit här och röstat? :va

Jag tycker han verkar vara en riktig läckerbit enligt bilderna. Nåt att sätta tänderna i... *grrr* :tummenupp ;)

// Lena

ceasar skrev:
Den här pollen är ju som en dejtingservice för RoLLER, nu kan han ju se vilka som tycker att han är snygg...

Vilket kommer att leda till att han blir mer avslappnad och generös mot sina anställda. Good, innit?

ceasar skrev:

SKÄRP DIG! Alla brudar tycker att jag är snygg! :kocko

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...