Är ni nakna när ni surfar på SH?

Gissa vilket svartbygge jag körde förbi två kvarter från mitt hus när jag var ute med dieselmercasinen. Den var förstås rätt trött jämfört med kruppstålet. :fakta Men rätt ball ändå

Å fan, såg du till han snubben som äger den?

Så här efteråt har man ju reagerat på att en rik äldre herre i läder umgås med små pojkar i hemliga grottor, men när man var liten var det ju bara en vanlig bovjägare och spännande ur den synvinkeln.

Jörgen, vill du vara snäll och lägga ut bilden på Andreas. :krama

:mad: ... kan lova att han inte behöver leta iom att den ligger som skrivbordsbakgrund på hans dator :D

Nej du kan vara lugn, jag har inte sparat den eller bränt ned den på cd, den har mer bränt sig fast på näthinnan sas...
Men den kanske låg på din förra sida, då är det ju kört. Eller låg den i någon tråd kanske... :va Isf ligger den ju och ruvar ngnstans här på SH :whip

Nej du kan vara lugn, jag har inte sparat den eller bränt ned den på cd, den har mer bränt sig fast på näthinnan sas...
Men den kanske låg på din förra sida, då är det ju kört. Eller låg den i någon tråd kanske... :va Isf ligger den ju och ruvar ngnstans här på SH :whip

troligtvis ligger den i gay-tråden då :D
Eller möjligen i dendär bilder på medlemmar tråden?

Va fan sitter ja här o ger tips om vart den kan ligga för.. märks jag varit vaken sen 4 jag e ju knäpp :gnissla

Jörgen, vill du vara snäll och lägga ut bilden på Andreas. :krama

Jag har inte sparat den i min kärra. Jag är ju dessutom en snäll människa:gnissla
Jag kommer inte ihåg var den bilden låg heller. Andreas skrev en jäkla massa bisarra saker. Men har han otur finns det säkert ngn annan som minns :D

Jag har inte sparat den i min kärra. Jag är ju dessutom en snäll människa:gnissla
Jag kommer inte ihåg var den bilden låg heller. Andreas skrev en jäkla massa bisarra saker. Men har han otur finns det säkert ngn annan som minns :D

haha d e lugnt, han gav ju mer el mindre sitt medgivande ändå. eftersom han lagt ut den redan en gång kanske han gör det en gång till. orkar iaf inte leta. :)

så andreas, e du man el mus? :arsele

Å fan, såg du till han snubben som äger den?

Så här efteråt har man ju reagerat på att en rik äldre herre i läder umgås med små pojkar i hemliga grottor, men när man var liten var det ju bara en vanlig bovjägare och spännande ur den synvinkeln.

Dom gjorde ett lite misstänkt intryck, de hade tex värsta trikå-klubboutfiten och såna där gymmade discomuskler, den yngre snubben var lite androgyn och hette Robin. Bara en sån sak... Men jag spelade ju manlig och ointresserad förstås, dom hade ju inte ens dragkrok på bilen menar jag :dummer

Last edited:
haha d e lugnt, han gav ju mer el mindre sitt medgivande ändå. eftersom han lagt ut den redan en gång kanske han gör det en gång till. orkar iaf inte leta. :)

så andreas, e du man el mus? :arsele

Sådär ja, ungefär så mkt naket vågar jag dela me mig av nu för tiden :D

Bifogat

• Saelen.jpg
    Saelen.jpg
    141 KB · Visningar: 44
  • hockey.jpg
    hockey.jpg
    112.1 KB · Visningar: 36
  • n723110123_1212779_8024.jpg
    n723110123_1212779_8024.jpg
    55 KB · Visningar: 54
hahah om du letar vidare så hittar du andra o mer intressanta.

De va ju de ja tyckte att du skulle fortsätta med i denna tråd så ja slipper leta ihjäl mig :tungan
Eller va fan, maila över de riktigt stygga bilderna direkt till mig istället :D

De va ju de ja tyckte att du skulle fortsätta med i denna tråd så ja slipper leta ihjäl mig :tungan
Eller va fan, maila över de riktigt stygga bilderna direkt till mig istället :D

nu vart det inte mig det handla om utan dig. ;)

Men va fan :gnissla
Jörgen satte snurr på nåt dumt här asså :huvet

Kommer vakna imorgon med hela tråden full av gamla bilder o citat av mig :mad:

hahaha som man bäddar får man ligga. :tummenupp

men d kanske itne är så bra ändå, kommer allt ditt gamla skit upp så kanske du blir bannad för det igen. :rofl

Han har den redan påslagen. Liveström här http://www.liveleak.com/view?i=372_1243563675

...skulle ju vara en hemlis juh...

Kallingar ibland, se nedan :gnissla
Nu är det din tur :D

mjaa, ibland surfar jag naken, men det är när sommaren är som varmast och kläderna bara mest känns som ett svettband.

däremot har jag inga bilder att visa upp (joo, jag läste 'nedan') men det kanske du vill att jag ska fixa? :brynad

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...