Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ja tack.
Gissa vilket svartbygge jag körde förbi två kvarter från mitt hus när jag var ute med dieselmercasinen. Den var förstås rätt trött jämfört med kruppstålet.Men rätt ball ändå
bra, då hamnar den här fortare.![]()

... kan lova att han inte behöver leta iom att den ligger som skrivbordsbakgrund på hans dator
![]()
Isf ligger den ju och ruvar ngnstans här på SH 
Nej du kan vara lugn, jag har inte sparat den eller bränt ned den på cd, den har mer bränt sig fast på näthinnan sas...
Men den kanske låg på din förra sida, då är det ju kört. Eller låg den i någon tråd kanske...Isf ligger den ju och ruvar ngnstans här på SH
![]()

Jörgen, vill du vara snäll och lägga ut bilden på Andreas.![]()

Jag har inte sparat den i min kärra. Jag är ju dessutom en snäll människa
Jag kommer inte ihåg var den bilden låg heller. Andreas skrev en jäkla massa bisarra saker. Men har han otur finns det säkert ngn annan som minns![]()

haha d e lugnt, han gav ju mer el mindre sitt medgivande ändå. eftersom han lagt ut den redan en gång kanske han gör det en gång till. orkar iaf inte leta.
så andreas, e du man el mus?![]()
Å fan, såg du till han snubben som äger den?
Så här efteråt har man ju reagerat på att en rik äldre herre i läder umgås med små pojkar i hemliga grottor, men när man var liten var det ju bara en vanlig bovjägare och spännande ur den synvinkeln.

haha d e lugnt, han gav ju mer el mindre sitt medgivande ändå. eftersom han lagt ut den redan en gång kanske han gör det en gång till. orkar iaf inte leta.
så andreas, e du man el mus?![]()
Jag gjorde faktiskt ett tappert försök men jag hitta bara dehär..
http://sporthoj.com/forum/showpost.php?p=3967267&postcount=2362
hahah om du letar vidare så hittar du andra o mer intressanta.

De va ju de ja tyckte att du skulle fortsätta med i denna tråd så ja slipper leta ihjäl mig
Eller va fan, maila över de riktigt stygga bilderna direkt till mig istället![]()
nu vart det inte mig det handla om utan dig.![]()

Men va fan
Jörgen satte snurr på nåt dumt här asså
Kommer vakna imorgon med hela tråden full av gamla bilder o citat av mig![]()

hahaha som man bäddar får man ligga.
men d kanske itne är så bra ändå, kommer allt ditt gamla skit upp så kanske du blir bannad för det igen.![]()

Han har den redan påslagen. Liveström här http://www.liveleak.com/view?i=372_1243563675
Kallingar ibland, se nedan
Nu är det din tur![]()

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|