Är Mr K en klant

Mr K(lot)är en klant

• Antal röstningar
    0

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Mr K mosar sin nya posörhoj efter 35 mil, är han en klant eller...
Ange motivering om du inte tycker att han är en klant.

Last edited:
Hur fan kan ni tycka att jag INTE är en klant ...... Maverick_ou812, Padde, Torben81???

Det var ju asklantigt .... men men ... jag bölar inte .... tar det inte ens på försäkringen. Är man en klant får man betala själv .... så gnäll inte på att jag höjjer era premier för det gör jag inte......... och jag skenförsäkrar inte som vissa andra här ..... muhahahahahahahaha

Fan va mycket mod man får efter ett par whiskeys ............ hick

Mr K skrev:
Hur fan kan ni tycka att jag INTE är en klant ...... Maverick_ou812, Padde, Torben81???

Det var ju asklantigt .... men men ... jag bölar inte .... tar det inte ens på försäkringen. Är man en klant får man betala själv .... så gnäll inte på att jag höjjer era premier för det gör jag inte......... och jag skenförsäkrar inte som vissa andra här ..... muhahahahahahahaha

Puss på dig din planta :pannkyss

Mr K skrev:

Vi tycker du är en klant. Egentligen.... men man vill ju ha en chans att komma med på en av dina listor... :rolleyes: :hihi

Du är skitklantig!! Hur f-n- kan du lägga en helt ny hoj när du har beställt kraschkåpor?!?!? Kunde du inte köra försiktigt fram tills dom var levererade och monterade!?! Klant!!! :fatta!

(Mer mod på flaska... :hihi )

Mr K är en klant...men vi tycker om honom ändå.
Synd om hojen, den såg så ledsen ut :rolleyes: Men med lite silvertejp så blir den som ny igen... :tummenupp Du valde i alla fall rätt färg på hojen för att snyggt kunna lappa ihop den igen :lol

13-5 i Klantometern :hihi Idag är Mr K dessutom en bakfull klant :död

Last edited:
Kan man få storyn från början? (Jag har redan röstat ändå, svaret har ju varit givet länge... :D )

Här är storyn

Mr Klant var ute och körde
Helt plötsligt gjorde han något klantigt och lade sig på sidan
Efteråt tänkte Mr Klant .... "Gud vad klantigt gjort"

Hur i hedenhös kan dessa Don Danielsan, Maverick_ou812, Padde, Torben81, Tymo tycka att ja inte är klantig ........

MrKlot är en stor klant det råder väll ingen tvekan om.

Men jag tycker synd om o lider med dej. :(

Det jävligaste är väll att du inte lärt dej ett skit ändå :fatta!

Jag försökte plöja en åker med min "nya" hoj i torsdags. Har nog inte kört mycket mer än 35 mil med den heller. Hade köpt ett slip-on som skulle på nästa dag. Kraschkåpor kommer nästa månad. Hur gick det med dig själv, Mr K? Ska vi se vem som lappar ihop cykeln först? ;)

GSXR1100R skrev:
Nej den är sekretessbelagd.

"...och vem är du?" :tungan

Jag var mer ute efter hur "mosad" hojen och MrK egentligen blev. Skitsamma, nu såg jag den andra tråden. På't igen, MrK! :tummenupp

Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...