Är min tid som....

stefan ge oss info så fort du kan ang bytet :).... jag frågar mig igen varför i hellllllveettte inte suzuki släpper gsr:n med 1000cc motor :huvet

TERMINATOR skrev:
får man fråga vad den kostar
lev priset är 112k från yamaha sen går det ju alltid att göra lite på det priset... vad stefan får ge vet nog bara han och lars :D

kollade vad jag skulle få ge för nya gsr:n.. 5400kr hel/hel.. känns ju faktiskt kul att betala helt plötsligt :)

COOL Stefan :yoparty

Äckelcool hoj jue :mattias
Typ 150hk har ju sällan varit för lite för någon.

Men om du nu MÅSTE ha en satans fårrd så satsa på Focusen med volvoturbofemman.

Stefan skrev:
Jag tittade o klämde lite på den nya FZ1-n :yoparty och innan jag visste ordet av satt vi på kontoret och räknade på avbetalningsplanen....

Schysst! Snygg hoj! :tummenupp
Stod och dreglade lite över den när Elin och jag var på Carlbarks-mässan. Tycker den ser riktigt cool ut. :)

jag såg att det är yamaha som går in och sponsrar med en liten försäkringsbit det första året.. men vad händer sen då? hur dyrt blir det då? :confused:

blom skrev:
stefan ge oss info så fort du kan ang bytet :)....

Självklart

Supermoto skrev:
COOL Stefan :yoparty
Men om du nu MÅSTE ha en satans fårrd så satsa på Focusen med volvoturbofemman.

NEJ.... Det motorn har ju lika skoj karaktär som ett ånglok, fyran är bra mycket roligare trots lite mindre effekt

Last edited:
Stefan skrev:
Blablabla ny ful hoj, blabla fåårdbla bla
Vad fan håller du på med Stefan? jag trodde vi var överens vad som var coolt.
Kåphojar och feta pickups.
Inte en återfallsknuttemoped och en lungsjuk fårrd.
VAKNA RAGGE!! VAKNA :4skrika

crashtestdummy skrev:
Vad fan håller du på med Stefan? jag trodde vi var överens vad som var coolt.
Kåphojar och feta pickups.
Inte en återfallsknuttemoped och en lungsjuk fårrd.
VAKNA RAGGE!! VAKNA :4skrika
[Sov du lilla videung-melodi PÅ]
Sov du lilla raggarsvin, än så är det vinter...
Än så sova korv med mos, Fåård med wunderbaumar...
Än så är det långt till vår....
[Sov du lilla videung-melodi AV]

Köp dig du en sån hoj så kan du köpa en motard/RR-hoj för de överblivna försäkringspengarna. :tummenupp :)

Kyckling skrev:
Köp dig du en sån hoj så kan du köpa en motard/RR-hoj för de överblivna försäkringspengarna. :tummenupp :)
ja eller så kan man ju köra RR med den hojen man har så har man ju helt plötsligt sparat pengarna från en hel hoj

blom skrev:
men vad ska stefan rejsa med sin fz1 och mattias med sin 650 och kjelle med sin x9a då :)

Men vänta nu här din elake fan!!
X-9:an är väl ändå ganska så race, om än inte vinnarklass? Åtminstone finns det väl en hel del folk som baxar ut sådana på bana. :fatta!

Att sen JAG är alldeles så in i helvete för lite race är en HELT annan sak. Men som sagt, teamet har i alla fall en egen läkare. :död

Kjelle skrev:
Men vänta nu här din elake fan!!
X-9:an är väl ändå ganska så race, om än inte vinnarklass? Åtminstone finns det väl en hel del folk som baxar ut sådana på bana. :fatta!

Att sen JAG är alldeles så in i helvete för lite race är en HELT annan sak. Men som sagt, teamet har i alla fall en egen läkare. :död

Fram till -98 var den väl ganska rejsig men sen kom ju Yamaha och knäppte alla på näsan, ett par år efter kom Sukan och först 2004 var väl Kwakarna med i matschen igen

Stefan skrev:
Fram till -98 var den väl ganska rejsig men sen kom ju Yamaha och knäppte alla på näsan, ett par år efter kom Sukan och först 2004 var väl Kwakarna med i matschen igen
där håller jag med :)

visst går det att köra bana med en x9a.. men hur många ser du i tävlingar :rolleyes: :D

Tror jag säljer min hoj...
Alla verkar ju satsa på cross-saker eller RR så jag får väl ingen att åka med i sommar.
Får köpa en skön solstol och kall öl för pengarna. :( :)

Mattias650 skrev:
Tror jag säljer min hoj...
Alla verkar ju satsa på cross-saker eller RR så jag får väl ingen att åka med i sommar.
Får köpa en skön solstol och kall öl för pengarna. :( :)
pssss jag kör fortfarande ;)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...