Är man tv-kändis nu?

Japp, jag må vara en 600cc kille men det är jag vid 0:50:D och på tal om "fyllis-smile", det blev det efteråt också:tummenupp

Vad gillar folk nya Europe låten? visst att Tempest alltid ska stå och fjanta sig på scen men låten är ju bra va fan!:D

haha det roliga är att jag såg ut lite så när jag var i den åldern:D

Lite mycket synthstråkar, lite för lite pudelrock, annars var det ju en fin klassisk tryckare, får mig att tänka på skoldisco -86 så var det Joeys avsikt så var det ju lyckat.

Sött långhårigt lammkött som tindrar med ögonen längst fram i publiken också :brynad:krama

Norum var väl inte med -88? :va
näpp, då var det väll marcello.
Lite mycket synthstråkar, lite för lite pudelrock, annars var det ju en fin klassisk tryckare, får mig att tänka på skoldisco -86 så var det Joeys avsikt så var det ju lyckat.

Sött långhårigt lammkött som tindrar med ögonen längst fram i publiken också :brynad:krama

hihi tack så mycket:rodnar:)

Du är faktiskt den andra personen jag vet som säger, när man snackar eller lyssnar på Europe, att de påminner dem om skolddiscon på 80-talet:tungan

Aaah, är du killen med håret som håller i mikrofonen? :) :banana :D

(Edit: Utan att ens se det innan, så var jag nästan rätt ute, men du höll inte i nån mikrofon ;)

Last edited:
Aaah, är du killen med håret som håller i mikrofonen? :) :banana :D

(Edit: Utan att ens se det innan, så var jag nästan rätt ute, men du höll inte i nån mikrofon ;)

hahaha jag höll faktiskt på att skria i det förta inlägget "hittar ni någon långhårig kille? det är jag" men kom på mig innan:tungan

Men för fan jag brukar ju stå framför en mikrofon ibland så helt omöjligt kanske det inte hade vart, om man bortser från publikskaran och att det var i tv:D

:pussa tack tack!:)

Last edited:
Fii fan vilka frillor... !

För att droppa bomber:

Jag är bartendern i filmen Darling (väldigt deprimerande film för övrigt), och jag var även med på ett hörn på ett inslag på ekonominyheterna på 8an förra året. BAM!

Fii fan vilka frillor... !

För att droppa bomber:

Jag är bartendern i filmen Darling (väldigt deprimerande film för övrigt), och jag var även med på ett hörn på ett inslag på ekonominyheterna på 8an förra året. BAM!

Även jag medverkade i Darling. Och som ung grabb var jag med på lilla sportspegelns insalg från Lidingö. IFK Lidingö mot Monaco, vi torskade med 9-1, men dom hade med klippet när jag räddade ett mål genom att fånga bollen i luften, dock så var jag ej målvakt. Men jääääääääääääääääligt cool ändå!

85851378_1.jpg

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...