Är man sjuk om...

Vildsvin

Game on!
Gick med
16 Feb 2006
Hoj
Suzuki GSXR1000
Jag förvarar min KTM undet ett skynke en halmeter från TV-soffan + att det ligger en halv Honda Dominator framför fåtöljen. Alltsammans tär lite på min flickvän. Gör jag fel? Är jag psykiskt sjuk? :kocko

Ps. Jag jobbar på att få in resten av Hondan från förrådet.

nej du e frisk! jag har mitt åk 30cm från soffan...

KTM660SMC skrev:
Jag förvarar min KTM undet ett skynke en halmeter från TV-soffan + att det ligger en halv Honda Dominator framför fåtöljen. Alltsammans tär lite på min flickvän. Gör jag fel? Är jag psykiskt sjuk? :kocko

Nej fan! Jag anser att det är fullt normalt... har själv hojen i köket.
Gör slut med tjejen så får du garanterat plats med resten av Hondan oxå :rolleyes:

Kricke skrev:
Ja, varför lägga ett skynke över hojjen? :gnissla

För att den inte ska bli dammig, så att dofterna från bensin, gummi ska samlas där (endast för att lukta på KTM:en å njuta), för att jag inte ska gå upp i extas varje gång jag tänter lampan.

KTM orginalskynke á 379:-

Har min motard 50 cm ifrån sängen och sambon använder motarden som klädavhängare...

Slutsats: Nej du är inte psykiskt sjuk, bara nöjd med din motard...

Bifogat

• 525.JPG
    525.JPG
    39.8 KB · Visningar: 211
Mr R skrev:
Har min motard 50 cm ifrån sängen och sambon använder motarden som klädavhängare...

Slutsats: Nej du är inte psykiskt sjuk, bara nöjd med din motard...

Fy fan vad vackert!!!

Reb0

KTM660SMC skrev:

Klart du är frisk.. :pannkyss Jag är skitsur över att jag själv inte kan ha hojarna i vardagsrummet/sovrummet pga trapp. Står i källaren istället.

Jag har min hoj precis bredvid mig

(och ungefär 3 meter ner :( i garaget)

Jag fick lov att ha den på mitt rum för mamma, om jag fick dit den.
hade hon sagt det i början av vintern så hade det varit lite lockande
att skruva isär den och bära upp :D

Last edited:
Vi har tre hojar, så dom får inte plats i lägenheten tyvärr. Annars hade det varit lite häftigt. Andas in lite bensinångor på kvällen, sen lär man sova gott.

har oxå cykeln i köket, har garage oxå men det är så långt dit så det blir sånt jävla mekk varje gång man ska ut å brumma.Sen är det ju alltid skoj att starta upp den på efterfesterna, måste ha världens bästa grannar har aldrig hört ett knyst antagligen för jag ser så stor och stygg ut :3freak

Hur fan får ni flickvännen att gå med på att ni tar in hojen ? Min bara tokvägrar :mad: Vill oxå ha den inne ju... helst bredvid sängen :)

Jag är skitavundsjuk på er som har bågen inne! Jag får inte in fanskapet genom dörren :huvet :huvet Hade jag fått det hade den haft en given plats här i våra 35 kvadrat!! :banana

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg