Är man rutten o sitta hemma ensam?

Kakan skrev:
:jag tjänar pengar när alla andra gör av med dom :

Det är ju det positiva i att jobba.
Vem saknar annars inte söndergrillade köttbitar, myggbett och gräsfläckar på byxorna ikväll och att vakna upp med ångest, blåöga och baksmälla imorgon som en äkta svensk midsommar föreskriver. :brinnerup

Fyyyy vad tråkigt jag har på jobbet, jag vill ha allt det där nu :4skrika :hihi

NakenBandit skrev:
Det är ju det positiva i att jobba.
Vem saknar annars inte söndergrillade köttbitar, myggbett och gräsfläckar på byxorna ikväll och att vakna upp med ångest, blåöga och baksmälla imorgon som en äkta svensk midsommar föreskriver. :brinnerup

Fyyyy vad tråkigt jag har på jobbet, jag vill ha allt det där nu :4skrika :hihi

:lol Men halllååå en sån midsommar har jag inte haft sen jag flytta till sthlm... :3freak betyder de att 08:or inte kan firra som oss norr över eller :va

Jag har inte tråkigt ska snart i väg på första ronden som tar ca 1,5 timme :lol kondis får man pga alla trappor.... :lol :banana

Victor skrev:
Solsken är klart överskattat.

helt rätt.. man blir ändå inte brun med skinnpyamasen på.. så de kan likagärna va mulet :va

synd man va så fuller igår .. hade vart bättre å inta större delen av gårdagens ranson idag

heimdal skrev:
helt rätt.. man blir ändå inte brun med skinnpyamasen på.. så de kan likagärna va mulet :va

synd man va så fuller igår .. hade vart bättre å inta större delen av gårdagens ranson idag

igår !?? shit !! man har väl semester !! :fyllisar :fyllisar :fyllisar :yoparty

NakenBandit skrev:

haha vad är det för dag idag ? fredag ? :) haft ont om pengar men det är tur att man har kompisar som har $$$ Trevlig midsommar! Nu drar vi mot puben

Själv så jobbade man, satt mest å hade det tråkigt, alla hade flytt fält så det fanns nästan ingenting å göra. =(
pust.
Midsommar kanske är överskattat, kvalet i motogp var bra iallafall.

Första midsommaren som jag är ledig sedan typ -95...
Antingen har jag varit schemalgad dag/natt eller så har jag lyckats med att jobba extra. I år har jag dock tidig semester så t.o.m alternativet att jobba extra sket sig...

Alicia skrev:
Själv så jobbade man, satt mest å hade det tråkigt, alla hade flytt fält så det fanns nästan ingenting å göra. =(
pust.
Midsommar kanske är överskattat, kvalet i motogp var bra iallafall.

Håller med dig om att midsommar e överskattat.
Det enda bra med den här helgen är att det e motogp på tv. :tummenupp

// Lena

Själv så kom jag hem från stugan för ca en timme sedan. Jag hade stressat i mig middag och allt för att jag skulle träffa en kompis när jag kom tillbaka till stan. :fyllisar

Men nu går han inte att få tag på. Jag har provat att nå honom på messenger, ringa honom (upptaget en gång och inget svar i övrigt) och smsa. Men han har gått under jorden. :(

Och nej, jag kunde inte ringa honom tidigaree idag. Eftersom att jag var i stugan, och stugan ligger mitt ute i skogen, så hade jag ingen mottagning på mobilen. Sånt är livet för norrlänningar med Comviq... :tungan

Midsommar är ikke överskattat, förmodligen bästa partyhelgen på året. God mat, bra väder, skärdgård, varmt vatten i sjön och trevliga vänner. :banana

Klockrent midsommarfirande på Karlstorps camping i Halmstad. Fint väder hela dagen, uppmot 25-30 grader varmt och inte ett moln på himmeln. :tummenupp

Satt utanför husvagnen med bästa polarna och drack sprit och lyssnade på Rammstein, System of a down m.m. på högsta volym. Grillade och käkade färskpotatis, underbar kväll och skitmycket roliga människor! :fyllisar Gick runt på campingen och pratade med folk och drack grogg, träffade på två trevliga raveare och stod 2-3 timmar och bara dansade... :yoparty

Träffade på t-quick härifrån också, trevligt att råkas!

Midsommar är INTE överskattat! :fakta

Emmi skrev:
Klockrent midsommarfirande på Karlstorps camping i Halmstad. Fint väder hela dagen, uppmot 25-30 grader varmt och inte ett moln på himmeln. :tummenupp

Midsommar är INTE överskattat! :fakta

Karlstorp är inte att leka med på midsommar! Jag vart också där, med ett gäng goa gubbar o så. Blev en del :fyllisar dock så vart man så röd på ryggen från timmarna vid stranden att man gick omkring som en strykrädd hund ungefär. Vart där förra året med, o då regna det o var ändå ett jävla röjj! Så ni som inte vet vad ni ska göra på midsommar nästa år, Karlstorp camping! Varför inte ett sporthoj.com tält?

Swedie skrev:
Jahopp, har man inga vänner eller vad är det här? :3freak

Äsch då! Shit happens! Blir en ny midsommar nästa år...
Själv satt..eller snarare låg jag hemma på soffan och hade Sagan om Ringen-maraton och kekade tacos och hällde ner dessa med Norrlands.
Hade iaf inte orkat med å hoppa ngr små jävla grodor och blivit plakat på kvällen.
Gamla vrak som jag ska inte dela ut skittidningar 7 nätter/vecka och tro att kroppen funkar sen.
Men i nästa liv då jävlar ska det firas minsann!! :tungan

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...