Är man helt Galen?

MILKY

NB Racing Developments
Gick med
22 Apr 2004
Hoj
BMW K1200S
Hej mina hojbröder!

Söker lite stöd hos er som kanske förstår! :va ...

Idag har jag reggat in hojen, jag tänkte hmm varför inte liksom!.. jag köpte den förra året i Nov och har inte kört en meter med min lilla älskling.

Så idag tar jag fan den till jobbet efter lunchen. Är det jag som är helt :kocko :confused: .

Hmm det är ju sol och ett par plus grader ialf!.

Snälla säg att jag gör helt rätt!!.. Kommer nu att bli ett par blickar från folk som undrar om jag är helt :kocko

Men det skiter jag nog i! dom kan fara o flyga i så fall!

Ut o kör för f*n, folk runt om i detta avlånga land gråter blodtårar för att det fortfarande ligger snö på gatorna..... :fatta!
:tungan

ZXRMANNEN skrev:
Hej mina hojbröder!

Idag har jag reggat in hojen, jag tänkte hmm varför inte liksom!.. jag köpte den förra året i Nov och har inte kört en meter med min lilla älskling.

Så idag tar jag fan den till jobbet efter lunchen. Är det jag som är helt :kocko :confused: .

Snälla säg att jag gör helt rätt!!.. Kommer nu att bli ett par blickar från folk som undrar om jag är helt :kocko

Kör o njut mannen! Hämtar min på lördag och KOMMER att köra söndag! :tummenupp

Yoshi_gixxeRR skrev:
Ja, varför skulle du INTE köra den :va

.../Yoshi

McDonald Sveavägen nu på Onsdag då lr vad säger fröken :tungan

Man eller mus, man eller mus det är frågan :yoparty

//Nobody

Fan va bra att ni tycker att mangör helt rätt i att köra :tummenupp

Polarna i garaget speciellt då Liemannen tycker jag är helt :kocko . Men han kör ju bara om det är 20+ ute!.

Fan jag kan knappt vänta asså!.. 2-Timmar kvar tills jag sitter på hojen, ska ta en bild o lägga upp efter lunch :tummenupp

Nu lyser solen o jag känner att mina nerver klarar inte detta mer!

ZXRMANNEN skrev:
Fan va bra att ni tycker att mangör helt rätt i att köra :tummenupp

Polarna i garaget speciellt då Liemannen tycker jag är helt :kocko . Men han kör ju bara om det är 20+ ute!.

Fan jag kan knappt vänta asså!.. 2-Timmar kvar tills jag sitter på hojen, ska ta en bild o lägga upp efter lunch :tummenupp

Nu lyser solen o jag känner att mina nerver klarar inte detta mer!

CLWBKR SWE har kört hela vintern o i helgen filma vi lite...
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=74184

Så bara för att det är kallt ska man ju inte stanna hemma :7peta

(btw din polare verkar vara en RIKTIG vekling!!! Ska han verkligen ha hoj :rolleyes: :hihi )

.../Yoshi

Så snart jag har besiktigad den på onsdag så ska jag ut! Är körförbudet hävt så fort den är godkänd på beskitningen eller behöver man vänta på nåt papper?

:kocko
ZXRMANNEN skrev:
Hej mina hojbröder!

:kocko Det är ju för faaan skitkallt ute ju :arsele å mycket salt kvar på vägarna :hihi Dam hojen kan ju bli smutsig :yoparty

Så, du frågar på ett hojforum om du är galen när du kör? :va

Det är klart du ska köra. Kör så mycket du bara kan! Akta dig för grus och isfläckar bara...

"nu så har sommaren kommit, för jag har just tagit bort snön..."

ZXRMANNEN skrev:
Hej mina hojbröder!

bikerwoman skrev:
Så snart jag har besiktigad den på onsdag så ska jag ut! Är körförbudet hävt så fort den är godkänd på beskitningen eller behöver man vänta på nåt papper?

Räcker med besiktning bara :tummenupp
Ta med protokollet om du e osäker :7peta

.../Yoshi

Yoshi_gixxeRR skrev:
CLWBKR SWE har kört hela vintern o i helgen filma vi lite...
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=74184

Så bara för att det är kallt ska man ju inte stanna hemma :7peta

(btw din polare verkar vara en RIKTIG vekling!!! Ska han verkligen ha hoj :rolleyes: :hihi )

.../Yoshi

Gott då är det inte bara jag som trotsar kylan! :tummenupp

Hmm min polare är en supervekling trots att han hela tiden säger hur ball o hård han är! Vilken vekling asså :tungan

Snart bara 1 timme kvar :yoparty

Liemannen skrev:
:kocko
:kocko Det är ju för faaan skitkallt ute ju :arsele å mycket salt kvar på vägarna :hihi Dam hojen kan ju bli smutsig :yoparty

Ahh shit jag har ju stället o skit på mig ju!!!!.. Plus att jag ska köra från garaget till jobbet. Inte så långt inte!

Skitig hmm du känner ju mig!, jag får ju bara en orsak till att tvätta hingsten igen då :yoparty

ZXRMANNEN skrev:
Ahh shit jag har ju stället o skit på mig ju!!!!.. Plus att jag ska köra från garaget till jobbet. Inte så långt inte!

Skitig hmm du känner ju mig!, jag får ju bara en orsak till att tvätta hingsten igen då :yoparty
Hingsten??????????? :hihi :hihi jaja,,du e ju inte såå gammal ännu :arsele....å snart så blir de ju 2 hjul till att släpa på :tummenupp

Yoshi_gixxeRR skrev:
*ASG*

Jag kör med lr utan gips på handen!!!! :rofl

Man lr mus :7peta :hihi

.../Yoshi

Ska vi säga vid 17 tiden då??? Jag vet att du inte behöver jobba utan kan leka hela dagarna med dig själv :va :3freak (vill inte veta mer)...

Jag som äter blodpudding hela vintrarna och bor i skogen bara för att ha råd att köra hoj måste faktiskt jobba...

Skulle vara kul och visa upp ett större antal hojar och därmed varna alla älgar att det är dags och börja hålla kolla på MCn i traffiken igen! Så alla som kan komma bör komma så vi med besked kan varna alla älgar....

//Nobody

PS du är en mus

Nobody skrev:
Ska vi säga vid 17 tiden då??? Jag vet att du inte behöver jobba utan kan leka hela dagarna med dig själv :va :3freak (vill inte veta mer)...

Jag som äter blodpudding hela vintrarna och bor i skogen bara för att ha råd att köra hoj måste faktiskt jobba...

Skulle vara kul och visa upp ett större antal hojar och därmed varna alla älgar att det är dags och börja hålla kolla på MCn i traffiken igen! Så alla som kan komma bör komma så vi med besked kan varna alla älgar....

//Nobody

PS du är en man

17 passar mig perfekt :tummenupp

:rofl :rofl :rofl

.../Yoshi

Självklart att man ska köra nu.. Har mött ett antal som är ute o kör med sina hojjar på vägarna.. :tummenupp
Klä dig varmt bara... :tungan

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...