Är män bättre än kvinnor?

Män VS Kvinnor!

• Antal röstningar
    0
:7peta näe det är det ju ni som har, men om jag rotar lite kan jag nog finna en :öl eller två här hemma.
Det låter ju nästan som en inbjudan :fyllisar
:"jag har sprit hemma" varav :tuttar svarade "vart bor du"(naturligtvis visste jag vart han bodde :huvet ) fungerar aldeles utmärkt som raggningsreplik för övrigt

Det skall jag komma ihåg, ifall jag skulle råka bli singel igen :D

Jag tror att det som har gjort att jag enbart haft killkompisar hela livet är just förmågan hos vissa killar att snöa in på en sak och bli bra på det. Bland det roligaste jag vet att träffa såna oförstörda - inte sällan unga- killar som ännu inte har annpassat sig och blivit breda. Som är überskillade på det som dom gillar, köra motorcykel på bakhjulet eller skruva med motorer eller vad det nu är. Jag älskar nördar på det viset. Det som den här snubben, helt bäst på sin grej.

Tjejer tar nog ett stort ansvar för en massa saker, vilket är hedervärt. Men eftersom jag undvikit detsamma så tycker jag att det är tråkigt.

http://www.youtube.com/watch?v=_tvlzHsfSW0

/J

Jag tycker killar, men det har ju med läggning att göra.

själv röstar jag på kvinnor (även om du är fin du också jörgen:pannkyss ) med motiveringen att man faktiskt kan samtala om vettiga saker med kvinnor. killar emellan blir stämningen oftast oseriös/skämtsam/macho (om det inte handlar om väldigt seriösa saker, och knappt ens då blir det riktigt seriöst) medans man med tjejer kan föra tankestimulerande konversationer om allt mellan himmel och jord. jag har alltid funkat bättre i kvinnors sällskap än i mäns, och så är det bara:) har kanske max typ två (tror jag) nära killkompisar och 15+ nära tjejkompisar:D även om det är jättekul att skämta och skratta ihop med killar och föra en lite macho stämning då och då så är tjejer i allmänhet med seriösa, lugna och trevliga, därför röstar jag på töser:)

Last edited:
Det låter ju nästan som en inbjudan :fyllisar

Det skall jag komma ihåg, ifall jag skulle råka bli singel igen :D

Näe du min :öl delar jag med min "vägvisare"

Det funkar kanske bara på knasiga tjejer (läs blondiner) som jag

"vad vi har som inte ni har"...en fullt obegriplig hjärna som bara man själv förstår sig på :rolleyes:

Bifogat

• manshjarna.jpg
    manshjarna.jpg
    28.1 KB · Visningar: 67
  • kvinnohjarna.gif
    kvinnohjarna.gif
    22.4 KB · Visningar: 70
Last edited:
Jag tror att det som har gjort att jag enbart haft killkompisar hela livet är just förmågan hos vissa killar att snöa in på en sak och bli bra på det. Bland det roligaste jag vet att träffa såna oförstörda - inte sällan unga- killar som ännu inte har annpassat sig och blivit breda. Som är überskillade på det som dom gillar, köra motorcykel på bakhjulet eller skruva med motorer eller vad det nu är. Jag älskar nördar på det viset. Det som den här snubben, helt bäst på sin grej.

Tjejer tar nog ett stort ansvar för en massa saker, vilket är hedervärt. Men eftersom jag undvikit detsamma så tycker jag att det är tråkigt.

http://www.youtube.com/watch?v=_tvlzHsfSW0

/J

precis så.. killar kanske inte är den smartaste delen av befolkningen men vi e lätt bäst på de vi gör.. vare sig de gäller å slå kvinnor på signa egna sporter såsom bakning elller köra srtykmaskin,.,, men även de manliga, såsom hojar å sånt e vi kungar på.:yoparty ..( känns som varenda kvinna på SH kommer hata mig nu haha )

Säger som jag alltid sagt. Vilka går runt i högklackat? Kvinnor!!! Det är beviset för att vi män är snäppet vassare.

:D

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...