Är män bättre än kvinnor?

Män VS Kvinnor!

• Antal röstningar
    0
Män är faktiskt bättre än kvinnor i allting. Utom det som är genetiskt betingat så klart. Men hade vi kunnat föda barn exempelvis, så hade vi gjort det så ini helvetes bättre än alla kvinnor.

Pojkar har snopp, män har kuk. :mattias

Och vad har fröken? Snippa eller fitta?:arsele

Last edited:
Efter att jag införskaffade den här (se bild) så har damerna i min omgivning blivit mycket bättre!

Finns på Julahuset 177:- :tummenupp

Last edited:
Jag sa att jag tycker det är ok om skämten är riktade till mig eller inför mig, men inte om jag tex en månad efteråt läser i en gammal tråd att jag använts i tredjeperson i en dialog jag inte ens deltagit i.

Självklart :tummenupp Det var så jag menade :tummenupp

Efter att jag införskaffade den här (se bild) så har damerna i min omgivning blivit mycket bättre!

Finns på Julahuset 177:- :tummenupp

Min är mycket bättre. Köppte den på biltema för 399:-, Bättre finish :tummenupp :yoparty

:)

Bifogat

• remote.JPG
    remote.JPG
    21.9 KB · Visningar: 68
Varje fredags- och lördagskväll brukar jag gå ut på stan för att spöa skiten ur fulla tjejer. Detta har jag gjort i snart två år och inte en enda tjej har varit i närheten av att vinna slagsmålet. Kvinnor är iofs lite bättre på att föda barn men det viktiga (att slåss) är män bäst på. Därför röstade jag på att män är bättre.

Män är smartare men samtidigt gör män mycket oftare dumma saker. :va Bara att slå på nyheterna eller Efterlyst...

\Masonit

Män är smartare men samtidigt gör män mycket oftare dumma saker. :va Bara att slå på nyheterna eller Efterlyst...

\Masonit

Det beror nog på att män har sitt testosteron som gör dem mer aggressiva. Dessutom är det större spridning på intelligensen för män än för kvinnor. Det finns alltså både fler osmarta och smarta män.

Killar är ju bättre på precis allt, tillochmed kvinnogöra.

Jag menar, matlagning, det ska ju kvinnor vara bra på men ändå kan jag ge mig fan på att världens bästa kock är en man.
Samma gäller säkert även kläddesign, städning osv.

Det är ju bara lägga ner den här diskussionen, mctanterna har ju erkänt att vi är störst bäst och vackrast.

Det finns inget sätt att generellt jämföra en man och en kvinna!

Men ändå känns det som om kvinnan vinner i längden... Dom små djävlarna kan mer än vad vi killar tror om dom!!! Tyvärr...

Det där inlägget var inte så snällt av dig att skriva, det är ju meningen att sista delen ska vara en väl bevarad HEMLIGHET.
Hur skulle det se ut, om killar fick veta att vi faktiskt klarar av en massa saker, som vi nu slipper genom att spela dumma? Det är nog så att du är en ovanligt klipsk kille som har avslöjat den lilla kvinnliga hemlisen:D

Jag har hittills inte träffat en kvinna som kan fickparkera, backa eller köra med släp.

Det tycker jag är ett fullgott argument att vägas till mäns fördel.

Men du har ju inte träffat Lilltryne :tuttar
I själva sakfrågan är jag lite kluven. Självklart så är vi killar bäst på allt, ändå föredrar jag kvinnor av någon anledning. Fan vet varför... :va

"Kvinnor kan" heter det ju. Kan män också?

Men de gick ju i konkurs :rofl

Men på allvar då...
Jag läste en del om testosteron (troligen felstavat manligt könshormon :) ). I vuxen ålder har det 4 funktioner:
- Det ökar muskelstyrkan.
- Det ökar erektionsfrekvensen.
- Det ökar muskelmassan.
- Det stimulerar hjärnaktiviteten.
Den logiska slutsatsen blir ju då att män (som normalt har mer testosteron än kvinnor) är starkare, kåtare och smartare :tummenupp

Last edited:
Nu vill jag inte nedvärdera kvinnor (även om det automatiskt blir så),
men man får ju den uppfattningen av kvinnor att dom är korkade och
har svårare för att klara av saker.

Jag vet hur illa det låter, men det är den bilden man får av de flesta kvinnor.

Det är ju därför dom vinner över männen...
En kvinna kan få nästan vilken kille hon vill att utföra något åt henne genom att bara spela ovetande! Och vi killar går ju på det gång på gång, eftersom vi är så manliga och bara måste visa det för henne...:rolleyes:

Förstår du nu hur det ligger till?
(männen gör sina saker SAMT hälften av kvinnornas)

Det där inlägget var inte så snällt av dig att skriva, det är ju meningen att sista delen ska vara en väl bevarad HEMLIGHET.
Hur skulle det se ut, om killar fick veta att vi faktiskt klarar av en massa saker, som vi nu slipper genom att spela dumma? Det är nog så att du är en ovanligt klipsk kille som har avslöjat den lilla kvinnliga hemlisen:D

FÖRLÅT!!! :pannkyss

Det var inte meningen att avslöja för mycket...
Skulle alla kvinnor få göra sina saker själva så finns det ju ingen tid kvar för er att hålla er fräscha så ni kan charma er in hos oss män att utföra era saker...inne i en ond cirkel :huvet

Last edited:
Nu skall jag vara seriös och irriterande.
Som vanligt.
Emedan jap püsslar med hundar en (hel) del, så överför jag beteendeskillnaderna mellan han och hondjur även till människor.
Stämmer bättre än man skulle önska.
Vi är löjligt hormonstyrda utan att vara medvetna om det.
Inte bara i knulleriet.
Även i stresssituationer och dominanshandlingar beter sig folk som fän.

Jag föredrar att jobba med hanhundar pga. deras stabilare hormonbalans.
Honor är (oftast) lättast att arbeta med i enklare moment.
Men eftersom de har fler (instinktiva) funktioner, så är det svårare att förstå vilken vilken beteendefunktion de är inne i vid tillfället.
Lägg där till att hormonnivån och sammansättningen varierar (mycket!) beroende på var i löp/menscykeln de för tillfället är.

Kontentan: Cheyor är svårare att förstå sig på och har olika reaktioner på samma retning vid olika tidpunkter.

Killar är inte lika komplicerade.

Bäst då?
Båda.

Nu skall jag vara seriös och irriterande.
Som vanligt.
Emedan jap püsslar med hundar en (hel) del, så överför jag beteendeskillnaderna mellan han och hondjur även till människor.
Stämmer bättre än man skulle önska.
Vi är löjligt hormonstyrda utan att vara medvetna om det.
Inte bara i knulleriet.
Även i stresssituationer och dominanshandlingar beter sig folk som fän.

Jag föredrar att jobba med hanhundar pga. deras stabilare hormonbalans.
Honor är (oftast) lättast att arbeta med i enklare moment.
Men eftersom de har fler (instinktiva) funktioner, så är det svårare att förstå vilken vilken beteendefunktion de är inne i vid tillfället.
Lägg där till att hormonnivån och sammansättningen varierar (mycket!) beroende på var i löp/menscykeln de för tillfället är.

Kontentan: Cheyor är svårare att förstå sig på och har olika reaktioner på samma retning vid olika tidpunkter.

Killar är inte lika komplicerade.

Bäst då?
Båda.

Samma är det med hästar. Kyra Kyrklund sa en bra sak.

En hingst säger man till, en valack frågar man och ett sto skickar man in en förfrågan på 3 sidor innan de gör något.

Det gör inte någon av dom sämre utan bara annorlunda.

Kvinnan är bäst, bara att hålla med dessa, då får man " ligga" :D :yoparty

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...