Är män bättre än kvinnor?

Män VS Kvinnor!

• Antal röstningar
    0
Jag har hittills inte träffat en kvinna som kan fickparkera, backa eller köra med släp.

Det tycker jag är ett fullgott argument att vägas till mäns fördel.

Min tjej är grym på både fickparkering och släp-backning så jag röstade på alternativ tre :tummenupp

Ja precis du är ju gej.

Thank's for enlightening me!! :yoparty :pannkyss

Du står väl och hänger inne hos Greger vid geeeejhyllaaan varje dag eller?

http://www.youtube.com/watch?v=I-E9nrBBKls :) :tummenupp

Jag har faktisk inte sett nilecity, för jag antar att det är det i länken. Men jag kan de flesta Nilecityrepliker och rollnamn ändå. Tack vare torftighetsbeviset i svenska lunchmatsalar: Den -alltid manlige- humoristen vid bordet, vars slagnummer är att återberätta ngt kul dom sett på tv i fredags :rofl

Last edited:
Jag har faktisk inte sett nilecity, för jag antar att det är det i länken. Men jag kan de flesta Nilecityrepliker och rollnamn ändå. Det är torftighetsbeviset i svenska lunchmatsalar. Den (alltid manlige) humoristen vid bordet, vars slagnummer är att återberätta ngt kul dom sett på tv i fredags :rofl

Haha, jag förstår precis vad du snackar om, sånt där blir aldrig riktigt bra :) :D

Män såklart.

de är okomplicerade varelser som går att snacka me

Sanning med modifikation. Jag råkar händelsevis veta killar som svarar på frågor av simpel social karaktär med uttömmande svar som:

-hrmff**
"axelryck" eller "seminickande" som likväl kan tydas som ja/nej/jakande
-typ
-mmmm....

Okomplicerade är dock ett påstående jag i större grad är benägen att hålla med om.

Haha, jag förstår precis vad du snackar om, sånt där blir aldrig riktigt bra :) :D

Kanske...

Om han inte syftar på den allmänna acceptens som råder gentemot toleransnivån på att skämta om sexualitet och livssätt som 2008 är att anse som lika naturliga som att vissa spelar fotboll, och andra åker hoj!

Men vad vet jag...?

Män såklart. De är händiga, snygga i skinnställ, lagar god mat, har en snopp. Kan inte bli bättre än så!

Dessutom är killar mer raka på sak och säger vad de tycker.
Tjejer är fenomenala på att snacka skit.

(sen finns det ju alltid undantag givetvis, men medan jag ändå slätar alla över samma kam så..)

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2