Är lampan för varm?

Är lampan för varm?

• Antal röstningar
    0

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Jag har en skrivbordslampa på mitt skrivbord (surprise) av modellen "ikea lampan som man startar genom att man rör den". Nu är det så att när jag skriver med tangentbordet så bränner jag mi på fingrarna då lampan har värmt upp det. När jag drar tummen över lampan så kommer det en massa fräck rök. Lampan är cirka 4dm över bordsytan. Nu till frågan, är lampan för varm?

Släng skrotet och köp ordentliga grejer! :tungan

Jag tror du ska testa att dra tummen över den fler gånger. Det lät verkligen smärtfritt.

Paradoxy skrev:
2308536 Jag tror du ska testa att dra tummen över den fler gånger. Det lät verkligen smärtfritt.
fan vad taskig du är, nu var jag tvungen att göra det igen :4skrika TVÅ GÅNGER :4skrika

jezziiie skrev:
2308522 Släng skrotet och köp ordentliga grejer! :tungan
näää, men som vaddå?

MRJaggu skrev:
2308525 eller ställ den så den inte lyser för nära nånting kanske?
men då har jag ju ingen nytta av den om den inte lyser upp skrivbordet :(

fett, det gör inte så ont som man skulle kunna tro men den blir sexxigt svart :yoparty :yoparty :yoparty :död

Jag satt å läste i min soffa å skulle testa min nya fina IKEA-lampa. Efter ett tag blev jag trött å sträckte på mig lite. Touchade lampan för en tiondels sekund. AJ, ont som fewn gjorde det å nu har man ett jättefint brunt märke på ca tre kvadratcentimeter på armen.

Jela lampjevvel. Fakk IKEA :finger

brorzan skrev:
2308666 Jag satt å läste i min soffa å skulle testa min nya fina IKEA-lampa. Efter ett tag blev jag trött å sträckte på mig lite. Touchade lampan för en tiondels sekund. AJ, ont som fewn gjorde det å nu har man ett jättefint brunt märke på ca tre kvadratcentimeter på armen.

Jela lampjevvel. Fakk IKEA :finger
precis, de kan fan inte göra säkra saker :huvet

Hahahaha. Inte ens en simpel skrivbordslampa kan ni skåningar använda utan att skada er. :rofl :lol :hihi

Plåtniklas skrev:
2308955 Jag lovar dig att IKEA gör säkra saker. :mattias

/FD. anställd på SEMKO's armaturprovning.
inte helt seriös :hihi de andra grejerna håller iaf (det gör förvisso lampan också)

Bärgren skrev:
2308960 Hahahaha. Inte ens en simpel skrivbordslampa kan ni skåningar använda utan att skada er. :rofl :lol :hihi
sluta med skåne mot resten spammet nu :fatta!

Biturbo skrev:
2309531 Lägg den i sängen innan du går till jobbet. Är huset kvar när du kommer hem är den inte för varm.
tror inte att de andra boende är så glada om det inte fungerar :tomten fast det kanske är en najs sängvärmare, och självklart ska täcket vara ovanpå så att inget av den goa värmen försvinner :yoparty :yoparty :yoparty

Pröva en lampa med lägre watt, 15w istället för 60 kanske...

Back