Är jag på väg att bli ett fruntimmer?

Är jag på väg att bli ett fruntimmer?

• Antal röstningar
    0

BillS

DayDreamer©
Gick med
15 May 2004
Hoj
R6/YZ400F
De senaste dagarna har jag bakat bullar, pepparkakor och knäck. Jag har dessutom bytt jord på mina blommor hemma och storstädat. Känns lite gay men jag är ändå ganska nöjd. Behöver jag vara orolig eller kommer jag vakna med tuttar och långt hår snart? :tuttar

Det ee väl f-n inget..jag har bakat lusse katter + att jag har två marsvin

bakning är en sak, men att ha levande blommor i lägenheten och dessutom veta om att man tydligen ska byta jord? du är på väg att bli ett fruntimmer

BillS skrev:
De senaste dagarna har jag bakat bullar, pepparkakor och knäck. Jag har dessutom bytt jord på mina blommor hemma och storstädat. Känns lite gay men jag är ändå ganska nöjd. Behöver jag vara orolig eller kommer jag vakna med tuttar och långt hår snart? :tuttar

Nåt man lär ta i beaktande här är om du använder förkläde och nån form av mössa/hårnät när du bakar. Och om du begagnar små söta vantar med blommor på när det påtas i krukorna.....gör du det lär du nog börja med dubbla tröjor snart om inte pattarna ska synas. :tuttar

Nääääää.....greja på du!! är du singel kommer tjejerna bli impade och har du stadigt lär väl inte allt Martin Timellande göra skada heller....byt gärna gardiner när du ändå är i farten.... :tummenupp
---------------->Husliga Helge

vänta lite nu, byta jord i blommorna???? ska man göra det och varför? hur ofta? Har aldrig hört talas om nått sånt... Kanske därför min kaktus dog...

Förstår inte heller grejen med att byta jord,dör skiten köp nytt..

Skönt *Puh*
Va lite orolig där ett tag.. Inge bak-förkläde eller blom-vantar än så länge. Gardinerna behövs inte bytas än i vart fall, de är ju så fina. :tomten
Tack för uppmuntran :tummenupp

Varning!

...hmmm passa dig så du inte helt plötsligt en dag börjar sticka! Då ligger du risigt till! :7peta

Tobbe_N skrev:
vänta lite nu, byta jord i blommorna???? ska man göra det och varför? hur ofta? Har aldrig hört talas om nått sånt... Kanske därför min kaktus dog...

Jag gissar på att din kaktus dog av för mycket vatten.

Jord bör man byta emellanåt den blir utmärglad på mineraler och sånt, likaså att ge dom en större kruka och skär upp rötterna som växit runt om.

Gay-farbron :näsblod

Du behöver inte oroa dig. Dom saker du räknat upp sysslar nog majoriteten av alla män med i sverige. Iallafall alla jag känner.

Trango_B skrev:
Du behöver inte oroa dig. Dom saker du räknat upp sysslar nog majoriteten av alla män med i sverige. Iallafall alla jag känner.

Precis, för att få det ordentligt gjort..Gör man det själv.. :tummenupp

Vilken tur... jag bakade lussebullar och pepparkakor nästan på egen hand förra veckan, vart lite orolig där ett tag :rofl

nån jord har jag dock inte bytt hos blommorna.... monterade en extra hårddisk i datorn istället :D

Jag försökte baka lussebullar förra julen, de gick inget bra. Så om man har tuttar eller ej spelar alldeles uppenbarligen ingen som helst roll :D

Tydligt gränsfall. (?)

Passa dig för små raseriutbrott orsakade av små dammansamlingar eller liknande struntsaker.

Bästa bot för dig tror jag är ett flak folköl och en rejäl bastukväll.

Nyheter
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

Back