Är jag helt efterbliven?

Jag använder självnivellerande laser mest hela dagarna när jag kaklar och bygger väggar men jag har gjort misstaget att tappa lasern i backen och ändå fortsatt med byggandet. Det blev inte helt ok då upphängningen till lasern hade fått sig en smäll så nivellen funkade inte korrekt :crash
Så nu mäter jag alltid en gång extra med långpasset när jag tex mäter ut första hela raden vid kakling runt om i badrummet för att slippa skeva plattor...

Instruktionsbok?! Du är för fan karl!

Det första man gör när man får en ny sak är att ta instruktionsboken... så slänger man ut den genom fönstret!

Jag hittade instruktioner sen. De låg i förpackningen i papperskorgen, täckta med pizzarester.

Jag känner riktigt hur manligheten bara sprudlar ur mig. Jag känner mig som en fjäril med lätta vingslag! :ghey

Jag hittade instruktioner sen. De låg i förpackningen i papperskorgen, täckta med pizzarester.

Jag känner riktigt hur manligheten bara sprudlar ur mig. Jag känner mig som en fjäril med lätta vingslag! :ghey

Och DÄR försvann all form av manlighet igen som en prilla General på verkstadsgolvet - splat ! :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT