Är jag en dålig pappa ?

inspirerad av trådskaparen !

men jag gick ett steg längre, "satte" yngsta dottern på ett "manligt:gnissla " jobb först, som hon klarade med bravur.
DSC00097.JPG

Sedan i jämlikhetens tecken ett "kvinnligt:tummenupp " jobb som även det gick galant.
DSC00099.JPG

Jepp, barnarbete är underskattat !:banana

text och bilder

hmm, Rundik, du får mig att tänka om gällande skaffa knodd eller inte skaffa knodd. Kan de små liven även tvätta och vaxa andra fordon än MC? Och kan de laga annat än stroganoff (eller vad är det som puttrar på spisen?)? Är svaren på båda frågor "ja", är valet ganska enkelt.

Eller vänta, en tredje fråga; har någon tips på vettiga ljuddämpare till knattar? Sötsaker funkar inte i längden och spånken vill jag inte ta till.

hmm, Rundik, du får mig att tänka om gällande skaffa knodd eller inte skaffa knodd. Kan de små liven även tvätta och vaxa andra fordon än MC? Och kan de laga annat än stroganoff (eller vad är det som puttrar på spisen?)? Är svaren på båda frågor "ja", är valet ganska enkelt.

Eller vänta, en tredje fråga; har någon tips på vettiga ljuddämpare till knattar? Sötsaker funkar inte i längden och spånken vill jag inte ta till.

Guitar Hero eller Singstar är väl beprövade ljuddämpare........
:hihi

Det är bara fulla vuxna som vrålar i Singstar, så så länge du kan hålla dig själv och andra berusade borta så är det inget problem.....:) :hihi

*/ ?>
Back