Är inte detta relativt billigt?

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Hittade denna på blocket nyss när jag "porrsurfade" lite.
Nu vet ju inte jag vad dessa Kawwor står i för pris i dagsläget men detta tyckte iaf jag verkade relativt billigt.

http://www.blocket.se/vi/6436922.htm?ca=22_s

Edit; Sorry liiitegranna....såg mätarställningen nu....
Snacka om att ha legat i... :yoparty

Lobo Gixxer skrev:
Nu vet ju inte jag vad dessa Kawwor står i för pris i dagsläget men detta tyckte iaf jag verkade relativt billigt.

Full servicebok = not very much to worry about

Lobo Gixxer skrev:

den hade ju rullat lite grann :)

men iofs 1600 mil om året e ju ganska normalt för vissa.
sedan behöver man nog inte vara rädd att mätaren e skruvad :lol

morecore skrev:
Full servicebok = not very much to worry about

Nä det tror jag inte heller men det drar ju ner priset endel, inte sant?

Lobo Gixxer skrev:

tja om du tycker de va billigt med de mil talet så visst köp den du ler bara ler

pyle skrev:
tja om du tycker de va billigt med de mil talet så visst köp den du ler bara ler

He he, närå... Jag är nöjd med den jag har.
Bara tyckte det lät billigt.

PS; Du såg min "edit" va? :hihi

pyle skrev:

tja, är det en äldre man som ensam ägare & pendlat till arbetet vare dag på sommarhalvåret så behöver den ju inte vara slut.

rullar kanske 10.000 mil till.... o andra sidan kanske den rasar om 1 mil

wonderwizard skrev:
tja, är det en äldre man som ensam ägare & pendlat till arbetet vare dag på sommarhalvåret så behöver den ju inte vara slut.

rullar kanske 10.000 mil till.... o andra sidan kanske den rasar om 1 mil

Kan väl iofs gälla alla hojar?

NEJ en hojj rasar fortfarande inte efter 4000 mil, :4skrika

Just den där ser ut att vara väldigt orginal också. Ingen rensad bakdel hit och mini-blink dit. Detta tycker jag tyder på att det är en äldre person som haft den. Min far tycker iaf jag är tokig när jag köper dyra blinkers osv, när han själv på sin höjd skulla köpa en "bagster" tankväska. Äldre kör lugnare. Inte alltid, men överlag.

Last edited:
...åsså tebax till den egentliga frågan. Är det billigt eller är det ett normalt pris för en -02a med dessa mil?

Lobo Gixxer skrev:
...åsså tebax till den egentliga frågan. Är det billigt eller är det ett normalt pris för en -02a med dessa mil?
Tycker det är ett bra pris, om nu motorn mot förmodan skulle rasa så köper man en ny för 10k, så har man fortfarande gjort en bra affär.

Lobo Gixxer skrev:
Inser inte varför det skulle bli idiotbillig för att den gått över 6000 mil. Tar moderna hojar slut vid 4000 mil och rasar sedan? Då var de bättre förr...

43 för en -02 låter som ett skapligt pris tycker jag.

Jåke skrev:
Inser inte varför det skulle bli idiotbillig för att den gått över 6000 mil. Tar moderna hojar slut vid 4000 mil och rasar sedan? Då var de bättre förr...

Folk verkar tro att hojarna kollapsar och exploderar däromkring, kanske därför priserna inte är så höga ?

lorkan skrev:
Folk verkar tro att hojarna kollapsar och exploderar däromkring, kanske därför priserna inte är så höga ?
Förmodligen. Men det gör ju inget, läge för klipp! :D

Jag betalade mer än vad Kawan kostar för den -98 TDM jag hade ifjol...

lorkan skrev:
Jepp. Men på bilderna verkar den ju fräsch. Skulle de inte ha lagt upp någon mätarställning så skulle det ha varit bra många som hade ringt.

En Zx 04:a som gått 4500 mil fullservad och nya däck med racekåpor+fullsystem+portad av Markström för 28000:- alla avgifter betalda det är billigt ,, :D och prisvärt.

Jåke skrev:

Tror att jag känner första ägaren lite grann...Ordis i HMCK,där tävlar dom om mil/år så den har vart på några Europaresor.....OM det nu är den hojen,han bytte till en ZX10R förra våren!! Just ja priset Lobo!!Jo det är rätt bra!!//Stefan

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D