Är inte denna bild från Teknikens värld från Slingerbulten

Ska nog vara mer åker på höger sida,sen tror jag att det är mera backe in i skogen

Fast man ska aldrig säga aldrig
javla likt var det varjefall

>>Eric

Jag tror att du har rätt...har sett en annan bild (som jag inte hittar nu) som är tydligare. Det är fejk, dock (fanns ingen kamera där i söndags i vilket fall).

Jag tror att du har rätt...har sett en annan bild (som jag inte hittar nu) som är tydligare. Det är fejk, dock (fanns ingen kamera där i söndags i vilket fall).

Nä, Photoshop är praktiskt ibland, framförallt om man vill få in en fartkamera på en av de ställen som flest hojar åker förbi, kanske lite för fort ibland :arsele

Nä, Photoshop är praktiskt ibland, framförallt om man vill få in en fartkamera på en av de ställen som flest hojar åker förbi, kanske lite för fort ibland :arsele

Inte blir väl motorcyklister rädda för en fartkamera?
Motorcyklister har sin regskylt bak, förminskad, oftast instoppad i omöjlig vinkel inuti bakskärmen, utan belysning om dom ens har någon skylt... :D

Spela roll ifall de ser skylt etc....de kan ändå inte identiera föraren så det är bara att köra på

MMM. Men nu missar väll många att om regelnissarna kan visa upp 10579 bilder på MC förare som svichar förbi kamerorna i 50++ över laglig fart, så får de en MASSA vatten på sin "mc skall ha lagkrav på skylt fram och det skall bli ägaransvar och inte föraransvar"-kvarnar. :fakta

Dvs, med tillräcklig mycket "bevis" så får lobbyisterna det så enkelt...

MMM. Men nu missar väll många att om regelnissarna kan visa upp 10579 bilder på MC förare som svichar förbi kamerorna i 50++ över laglig fart, så får de en MASSA vatten på sin "mc skall ha lagkrav på skylt fram och det skall bli ägaransvar och inte föraransvar"-kvarnar. :fakta

Håller med!
Det är inte såå svårt att släppa av förbi kamerorna även om man kör hoj.

Spelar ingen roll eftersom de som kör så pass fort inte bryr sig om några som helst regler i trafiken skulle de aldrig köra med regskylten heller.

Ungefär som att stifta ny lag för att bankrånare ska ha regskylt fram... "åh nej fan nu är det kört, suck regskylt nu kan jag inte råna mer banker "

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard