Är If inte som dom ska?!

När man själv ringde runt och kollade försäkringar så gick dom på hur länge man haft a-kortet

Hade tur förra gången man tecknade, 5500:- helår, helförsäkring på en retta
Länsförsäkringar......en färsking till tjej....hon räknade fel :D

Köpte försäkringen då, men då räkningen kom så var den på det dubbla...
Ringde genast upp och :fatta! sa att man blivit lurad...
Hon fick gå och tala med sin chef ifall hon kunde sälja försäkringen för 5500:-

Och så vart det också :yoparty

Holy Rider skrev:
:va Så du menar att om cykeln är importerad så blir det billigare ?
Du kan inte PM:a ditt regnummer så man kolla själv.
Är det billigare så är det läge och hämta hoj hos tysken.

nä är inte det jag menar...
men när killen jag köpte den av importerade den från tyskland sa han at det var 25kw o de gick tydligen igenom och ursprungseffekten i sverige är 25kw eftersom de inte har några andra uppgifter om den hojen i sverige!!
Med andra andra ord importera och säg att det är 25kw..= stört mycket billigare!! :yoparty

sunkan skrev:
nä är inte det jag menar...
men när killen jag köpte den av importerade den från tyskland sa han at det var 25kw o de gick tydligen igenom och ursprungseffekten i sverige är 25kw eftersom de inte har några andra uppgifter om den hojen i sverige!!
Med andra andra ord importera och säg att det är 25kw..= stört mycket billigare!! :yoparty

Krascha och du riskerar att få en dyr räkning dock. Beroende på omständigheter förlamning osv så kan du räkna med att du hade kunnat betala många många försäkringspremier för den summan du får i sjukhusräkning sen.

Men för all del! :yoparty

//Fredda

Fredda66 skrev:
Krascha och du riskerar att få en dyr räkning dock. Beroende på omständigheter förlamning osv så kan du räkna med att du hade kunnat betala många många försäkringspremier för den summan du får i sjukhusräkning sen.

Men för all del! :yoparty

//Fredda

jaja de e smällar man får ta men det blir inte mycket gat körning nästa år!!
blir nog en hel del bankörning!!

Back