Är hon otrogen?

bissmark

Same Shit, different Day...
Gick med
9 Aug 2003
Hoj
Ärr6 räjjs, 2x minikina
Jag behöver råd gällande ett beslut som kan komma att förändra min framtid....
Jag har under en längre tid misstänkt att min tjej är otrogen. Flera tecken, mobilen ringer och hon lägger på, någon ringer ofta och lägger på luren etc. Hon är ute med "tjejerna" ofta och när jag frågar vilka så är det alltid någon från jobbet som jag inte har kontakt med.
Jag försöker alltid kolla efter hennes taxi när hon kommer hem men hon går alltid sista biten och jag hör att en bil åker iväg. Det kanske inte är en taxi?
För ett par dagar sen plockade jag upp hennes mobil bara för att se vad klockan var och då blev hon helt tokig, hon skrek att jag skulle ge fan i hennes mobil och att jag snokade.
Hursomhelst så har jag inte konfronterat henne än. Jag tror att innerst inne ville jag inte veta sanningen men igår kväll bestämde jag mig för att kolla upp henne. Jag bestämde mig för att gömma mig bakom min bil för att få en blick över hela gatan och se vilken bil hon kom ut ur. Det var medans jag hukade mig bakom bilen som jag såg att jag hade rost i hela bakre hjulhuset.
Tycker ni att jag ska lämna in bilen på en verkstad eller köpa lite prylar på mekonomen och fixa det själv?

jepp

och är hon det inte så kommer hon tycka att du är sjukt klängig och svartsjuk och dumpa dig ändå.. face it, youre screwed.

Börja tugga tuggummi och fyll hjulhuset med det.
Det håller tills nästa tjej börjar knulla runt

bissmark skrev:
2602708 Jag behöver råd gällande ett beslut som kan komma att förändra min framtid....
Jag har under en längre tid misstänkt att min tjej är otrogen. Flera tecken, mobilen ringer och hon lägger på, någon ringer ofta och lägger på luren etc. Hon är ute med "tjejerna" ofta och när jag frågar vilka så är det alltid någon från jobbet som jag inte har kontakt med.
Jag försöker alltid kolla efter hennes taxi när hon kommer hem men hon går alltid sista biten och jag hör att en bil åker iväg. Det kanske inte är en taxi?
För ett par dagar sen plockade jag upp hennes mobil bara för att se vad klockan var och då blev hon helt tokig, hon skrek att jag skulle ge fan i hennes mobil och att jag snokade.
Hursomhelst så har jag inte konfronterat henne än. Jag tror att innerst inne ville jag inte veta sanningen men igår kväll bestämde jag mig för att kolla upp henne. Jag bestämde mig för att gömma mig bakom min bil för att få en blick över hela gatan och se vilken bil hon kom ut ur. Det var medans jag hukade mig bakom bilen som jag såg att jag hade rost i hela bakre hjulhuset.
Tycker ni att jag ska lämna in bilen på en verkstad eller köpa lite prylar på mekonomen och fixa det själv?

Ehhh / EXAKT den haar texten publicerades foer nat aar sedan haar pa SH...
Ingen annan aen jag som minns?
Edit> Ser nu att fler minns... :)

Ricken skrev:
2602830 Börja tugga tuggummi och fyll hjulhuset med det.
Det håller tills nästa tjej börjar knulla runt

Brukar du ha sådan otur att dina tjejer knullar runt ofta?

FreddaAbborre skrev:
2603153 Brukar du ha sådan otur att dina tjejer knullar runt ofta?
Jag ser det inte som otur, ren och skär skicklighet :hihi

vet inte om tråden är seriös men om den är det så knullar din brud runt. kolla om du fått några könssjukdomar, om du inte har det så säg ändå till tjejen att du har fått herpes o se hennes reaktion (om hon måste ringa/smsa nån akut mm). tycker du ska leta upp en ny tjej (samtidigt som du har din gamla kvar) som du håller hemlig som fan, o helt enkelt ser hur länge du kan komma undan med det, om du vill ha mer action skaffa 2 nya tjejer

Dr.Bike skrev:
2602839 Ehhh / EXAKT den haar texten publicerades foer nat aar sedan haar pa SH...
Ingen annan an jag som minns?
Edit> Ser nu att fler minns... :)

Tjejen det gällde då kanske är ihop med Bissmark nu istället. :rolleyes:

Bissmark: Om du inte driver med oss så är mitt tips att dundra näven i bordet och be henne dra. Skitsamma om hon är otrogen eller inte. Hon beter sig respektlöst mot dig...

RocketQueen skrev:
2604065 Tjejen det gällde då kanske är ihop med Bissmark nu istället. :rolleyes:

Bissmark: Om du inte driver med oss så är mitt tips att dundra näven i bordet och be henne dra. Skitsamma om hon är otrogen eller inte. Hon beter sig respektlöst mot dig...
Hehe, det är ett numera klassiskt skämt så jag är tämligen säker på att Bissmark inte är i den situationen :)

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025