Är han räserhjälte eller är han räserhjälte?

Japp! :Bugar

Bra interview, bäst kille! :fakta

Fan vad räjssugen man blev.

/e

Räserhjälte :fakta

Att dela tält med Mossberg en racehelg är en speciell upplevelse. Aldrig någonsin har jag fått så många anekdoter, sugit i mig så mycket erfarenhet och visdom, eller haft lika kul för den delen. Den mannen ÄR racing!

Skrattade bara liiite grann när det gällde ordning på grejerna...
Kommer bara att tänka på bromsok som inte var fastskruvat, mutter till hjulaxel som saknades, fast du har jäkligt mycke skum i tanken!
Tycker om dig Magnus! :tummenupp

Bifogat

• DSC_0006.jpg
    DSC_0006.jpg
    238.3 KB · Visningar: 238
Skrattade bara liiite grann när det gällde ordning på grejerna...
Kommer bara att tänka på bromsok som inte var fastskruvat, mutter till hjulaxel som saknades, fast du har jäkligt mycke skum i tanken! Tycker om dig Magnus! :tummenupp

They say you should never meet your heroes...;)

Magnus Moss är verkligen en hero! Bara att åka ner till Viking Pizzeria (?) i Karlskoga är ett äventyr!

Det sägs att man borde få uppleva sin egen begravning innan man dör, det vore underbart att få HÖRA alla fina ord som sägs på ens begravning.

Det här känns som jag just nu får uppleva min egen begravning; VÄLDIGT mycket snälla ord!:tummenupp

Vi borde ha en "Hall of fame" här på Sporthoj och där vore Magnus given! Klockrent!

Det är just personer som Mossberg och Svensken som gör att man vill börja köra RR!

En stilikon i konsten att trotsa allt politiskt korrekt, Roadracing jesus som lyser upp banan :).
När man var 25 var man ung nog att inse att man var odödlig men med åldern inser man att allt har sin tid.

Kan bara säga att jag avundas vissa att våga ha så kul.

En stilikon i konsten att trotsa allt politiskt korrekt, Roadracing jesus som lyser upp banan :).
När man var 25 var man ung nog att inse att man var odödlig men med åldern inser man att allt har sin tid.

Kan bara säga att jag avundas vissa att våga ha så kul.

Jag bugar! Jag växer!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...