Är förbannad!

sportarn

Team Gasar tills det rasar!
Gick med
20 Apr 2004
Hoj
Yamaha R1-00 *såld*
Har min mtb stående utanför huset en natt. Brukar jämnt ha den inlåst. Så är den borta på morgonen. Andra cykeln på mindre än ett halvår!
Nu börjar jag bli jävligt less på sånt här! :mad:
De som bor i halmstad kan ju säga till om de ser en vit och blå Kona som är fjädrad fram. Har även blivit av med en Svart scott cykel. Men den lär man väl aldrig se igen! :kulspruta :machinegu

Äh, du bara gnäller... jag har lyckats få 5 cyklar stulna under loppet av 2 år :(

kaZmur skrev:
Äh, du bara gnäller... jag har lyckats få 5 cyklar stulna under loppet av 2 år :(
Ja, men man är ju svensk! Då måste man ju få gnälla. Hade det varit normala cyklar så hade det inte varit nån fara, jag har väl säkert blivit av med 4 st bara på det året jag bott i halmstad. Men varje mtb kostar ju närmare 10 lax så det är ju en del!

Blev av med min cykel natten till igår.... en svart Gary Fisher(big sur) så jävla typiskt! ! brukar oxå släpa ner den i källaren, men orkade inte det just då.. :huvet
Fan att folk inte kan låta andras saker vara!!!! skaffa ett jobb o tjäna pengar istället för att stjäla! :kocko

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon