Är förbannad!

sportarn

Team Gasar tills det rasar!
Gick med
20 Apr 2004
Ort
Granne med September
Hoj
Yamaha R1-00 *såld*
Har min mtb stående utanför huset en natt. Brukar jämnt ha den inlåst. Så är den borta på morgonen. Andra cykeln på mindre än ett halvår!
Nu börjar jag bli jävligt less på sånt här! :mad:
De som bor i halmstad kan ju säga till om de ser en vit och blå Kona som är fjädrad fram. Har även blivit av med en Svart scott cykel. Men den lär man väl aldrig se igen! :kulspruta :machinegu
 
Äh, du bara gnäller... jag har lyckats få 5 cyklar stulna under loppet av 2 år :(
 
kaZmur skrev:
Äh, du bara gnäller... jag har lyckats få 5 cyklar stulna under loppet av 2 år :(
Ja, men man är ju svensk! Då måste man ju få gnälla. Hade det varit normala cyklar så hade det inte varit nån fara, jag har väl säkert blivit av med 4 st bara på det året jag bott i halmstad. Men varje mtb kostar ju närmare 10 lax så det är ju en del!
 
Blev av med min cykel natten till igår.... en svart Gary Fisher(big sur) så jävla typiskt! ! brukar oxå släpa ner den i källaren, men orkade inte det just då.. :huvet
Fan att folk inte kan låta andras saker vara!!!! skaffa ett jobb o tjäna pengar istället för att stjäla! :kocko
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top