Är du snygg?...

Klart jag är!

Jag är snyggast! Bildbevis:

21.jpg
26.jpg

Warburton skrev:

Nog för att jag ser dig i skinnställ i stort sett varenda dag, men det här var nåt helt annat... :tummenupp :yoparty

(...jag kommer att se upp för lönnmördare på KC, som är ute för att likvidera mig efter detta...nu när jag vet för mycket... :tomten )

(...jag kommer heller inte att kunna lova att jag aldrig kommer att använda dessa bilder i utpressningsyfte... :hihi )

Warburton skrev:

21.jpg
26.jpg
hahaha jag trodde det va en brud först, byt kön vetja :rofl :rofl :rofl

flickstjärt har du iaf:) o putmage som en brud:)

Last edited:
Ravetrancer skrev:
hahaha jag trodde det va en brud först, byt kön vetja :rofl :rofl :rofl

flickstjärt har du iaf:) o putmage som en brud:)

Nu vet jag vem som avgör om nån är snygg eller ej. Det är ju Ravetrancer.

Jag är rätt alldaglig, men jag överkompenserar med att vara ur-macho, det funkar, för mig iaf! :)

Flamma77 skrev:
Nog för att jag ser dig i skinnställ i stort sett varenda dag, men det här var nåt helt annat... :tummenupp :yoparty

(...jag kommer att se upp för lönnmördare på KC, som är ute för att likvidera mig efter detta...nu när jag vet för mycket... :tomten )

(...jag kommer heller inte att kunna lova att jag aldrig kommer att använda dessa bilder i utpressningsyfte... :hihi )
Hah. Fan också! Glömde att du sitter här & lurkar!

Men är inte det nåt man säger för att muntra upp eller liknade, tror verkligen den totalfule på det?

Ungefär som när man säger att storleken inte har någon betydelse? *duckar* :va

Em74 skrev:
Men är inte det nåt man säger för att muntra upp eller liknade, tror verkligen den totalfule på det?

Jo lögner brukar pigga upp

Em74 skrev:

Och ungefär som man säger till tjejen när hon provar kläder och frågar om arslet ser stort ut..."-Nä, inte det minsta..." :rolleyes:

Känns som många har väldigt dåligt självförtroende i denna tråd.. trist.
Man har ju det utseendet man har, lika bra att vänja sig.

*/ ?>
Back