GSXR1100R skrev:Enklast är att vara singel och fågelfri, att våga sig in i ett förhållande leder oftast till jobbiga saker som känslor och annat skit.
bara för ingen vill ha dej micke

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
GSXR1100R skrev:Enklast är att vara singel och fågelfri, att våga sig in i ett förhållande leder oftast till jobbiga saker som känslor och annat skit.

NoicE skrev:säg "häi, häi, vill du göra grejjer med mäi mäi" och skratta högt![]()

Gullepånken Oscar är ju i Anderstorp med Musbilen hela helgenBrInK skrev:bara för ingen vill ha dej mickenä du kan få låna min bitch oscar i helgen om du känner dej ensam för jag ska ändå ut
![]()
Flamma77 skrev:Det är inte göra grejjer som är problemet, utan att gilla någon riktigt jättemycket.![]()
Flamma77 skrev:Eller om det är en kille som jag verkligen VERKLIGEN vill ha.. så blir jag snudd på panikslagen själv... och törs inte säga varken bu eller bä. Då märks det överhuvudtaget inte att jag är intresserad.![]()
Det värsta är att det finns en sådan.Och jag är sååå jävla feeeeeg.
![]()

Lilla_Tingeling skrev:Inte sviker lilla Ting dig...![]()
// Lena
kolla här då
.....Farbron+Ting=sant

tassen skrev:

Gör slag i saken och bli singel, du kommer inte att ångra digStarstriker skrev:Ja jävlar vad rätt du har. Jag tror jag ska göra slut med en gång. Allvarligt talat alltså. Vad fan sitter jag i det här ruttna förhållandet för......
Långa farbron skrev:Ähh inte vara ledsen hon kan få åka med dig om du lovar att tafsa på henne sa hon![]()
![]()
![]()
.tackar för det stora förtroendet..hoppas hon tar kontakt med mig nu..
.. Det löser sej av sej självt så passa på att parta och ha kul innan ni är fast igen

Långa farbron skrev:Ähh inte vara ledsen hon kan få åka med dig om du lovar att tafsa på henne sa hon![]()
![]()
![]()
Lilla_Tingeling skrev:![]()
// Lena
men jag ville ju bara var snäll....tänkte att Tassen kanske kunnde ge dig den trygghet och värme som du förtjänar

tassen skrev:.tackar för det stora förtroendet..hoppas hon tar kontakt med mig nu..
hur kan jag återgällda denna stora ynnest på för vis ?![]()
och så kan du låta henne åka med bakpå.
Då ses vi på Åsen snart dåOLJEKYLD GSXR skrev:Hear you, förstår inte varför jag bryr mig öht, tar bara energi. Jag har ett fint förhållande med min hoj. Kött är överskattat.
När det gäller damer har jag mina små fineser...inte vara orolig...jag är snäll.Långa farbron skrev:Ja du kan vara snäll mot Lena.....och inte visa nakenkort på dig självoch så kan du låta henne åka med bakpå.
Tips från cochen ,
Inte tafsa på första daten....eller kanske lite då![]()
![]()
Bjud på kaffe inte sprit
Tvätta dig OCH hojen![]()
Sibylla är inte romantiskt
Lena skiter i vad du har för däck,så länge du har en snygg rumpa i ditt skinställ.
Hur går det med insugskammen?

|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|