spoon
Lucky 7's
Tycker att fler och fler här inne har blivit singlar så slänger jag upp en liten poll
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
spoon skrev:Tycker att fler och fler här inne har blivit singlar så slänger jag upp en liten poll

snowwhite skrev:jag själv har ju träffat en underbar kille nyligen...Puss på dig McB![]()

Men lilla gullisnuttplutt...Du ska ju vara en hård biker!McB skrev:![]()
Själv har jag träffat en underbar flicka nyligen. Puss på dig, snövit.![]()

Rundningsmärke skrev:Men lilla gullisnuttplutt...Du ska ju vara en hård biker!![]()
/A
Vem städar hos dig då?Rigge skrev:Jag har både diskmaskin och tvättmaskin, jag behöver ingen tjej.

Det låter hemskt att inte vara singel och inte vara kär....dålig kombination...Acrid skrev:Nej jag är inte snigel och jag är inte kär heller.
Ja det gjorde det, såg inte det...Mari skrev:snigel stog det ju![]()
Känns bra att läsa sånt en dag som idagLånga farbron skrev:Jodå sedan tre år tillbaka.
Men vad är det som är så farligt med det ? 80% av hushållen i centrala gbg är ensamhushåll,så man är ju i gott sällskap.
Lev o njut bara.
Farbron

Förälskelse är bara en kemisk obalans i hjärnan som försvinner efter ett litet tag. Ett ihållande förhållande bygger knappast på att "vara kär" utan mer på kompanjonskap.Mingves skrev:Det låter hemskt att inte vara singel och inte vara kär....dålig kombination...
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Stabilt läge på Gotland Ring!
Den trista dispyten om ägan... |