Är du rädd för ditt husdjur?

• Thread starter Thread starter hrc
  • Start date Start date
Så jag undrade egentligen om jag är ensam om det här?

Vi har en liten, söt, fluffig men ack så sur, dvärgvädur som regerar här hemma. Hans namn är Suzuki, men det skiter han ordagrant i. Min kära mor HAR varit rädd för honom, men har även insett att han låter värre än han utlovar, vilket är tur då han följer med dit ganska ofta.

Suzuiki räds vare sig hundar eller katter, däremot räds vissa katter honom. Så du kanske skulle låna honom så han får uppfostra din katt också? :D

Bifogat

• Suzukiliten (Small).jpg
    Suzukiliten (Small).jpg
    57.4 KB · Visningar: 36
  • PICT0010 (Small).JPG
    PICT0010 (Small).JPG
    56.4 KB · Visningar: 40
  • PICT00004 (Small).JPG
    PICT00004 (Small).JPG
    29 KB · Visningar: 35
  • PICT0013 (Small) (Small).JPG
    PICT0013 (Small) (Small).JPG
    33.6 KB · Visningar: 34
Jag har ett helt zoo hemma, känns det som och är rädd varje dag..... :D :tungan

Detta är ju helt underbart! Det du borde göra snarast är att tillverka ett antal skyltar med frågan och hänga upp på stan, givetvis med ditt telefonnummer också. Se "Du har 57 nya meddeland".

//Cuba

Men hallå!

Jag trodde jag var ensam...jag för just nu en mycket ojämn kamp med en 3 månaders kattkille vid namn Tom...han var väldigt lugn & fin när vi tog honom, men nu väger han över 2 kilo, & hans klor har jag en jävla respekt för..dom är utan överdrift som nålar....han smyger sig på mig varje kväll & skrämmer livet hur mig, hugger tag HÅRT..mina händer ser ut som Frankensteins...:rolleyes:

Jag har försökt att lära honom "att så gör man INTE" men det går fan inte, nu har jag börjat lägga mig på mina händer i soffan...då tar han fötterna istället...:näsblod

Han kör även "Nattstirret" vaknar av att han sitter ca 5 cm ifrån ansiktet & blänger..:gnissla

Well well, han är så jävla söt så jag förlåter honom...börjar faktiskt undra om han inte har lite bengal i sig, hans kroppsform & ansikte har drag av det, kan ju förklara lite av hans betende också...

Bifogat

• DSC00030.JPG
    DSC00030.JPG
    35.2 KB · Visningar: 36
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu