Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fräd skrev:Ja, som sagt. Hur känner du för att handla med kort på nätet?
HanneZ skrev:Jag skapar ett en-gångs-kort och sen har jag inte så mycket pengar på kontot. Att knappra in dom vanliga visa-nuffrorna känns lite vanskligt.
Nordea Internetbank! Helt gratis för dig som student dessutom. Annars kan man handla med First Card där man får faktura på de man handlar, har man inte handlat något som står där så struntar man i att betala och kräver att få se namnunderskrift.Fräd skrev:En sån tjänst skulle jag också vilja ha. Var tvungen att betala min studentmössa med kort via nätet och sajten var förlagd på en xxxxx.office.2ndfloor.dk-adress. Inte speciellt förtroendegivande adress. Sen att dom bara tog kort och hade en otroligt konstig sajt gjorde inte saken bättre.
Ja, dessutom är det lätt att "handla upp" femhundralappen om man nu har en sådan. Osså kan man läsa på nätet vart man handlar och hur mycket de kosta. Pizzerior som ringer upp banken via telenätet däremot borde förbjudas, sjukt störande när dom får knappa in allt 100 ggr bara för att det avbröts p.g.a. ny pizza-beställninghonkiie skrev:handla med kort är fan det bästa som finns. Alla affärer borde även skaffa sån här kortläsare där man drar kortet själv och kör med koden. Smidigt och snabbt. Avskaffa kontanter nu!
Fräd skrev:En sån tjänst skulle jag också vilja ha. Var tvungen att betala min studentmössa med kort via nätet och sajten var förlagd på en xxxxx.office.2ndfloor.dk-adress. Inte speciellt förtroendegivande adress. Sen att dom bara tog kort och hade en otroligt konstig sajt gjorde inte saken bättre.
Bevisa det! Inkludera även de tre sista siffrorna på baksidan, jag surfar lite på expekt medans jag väntar på svarMikkE skrev:Är man konstig om man kan VASA-kort nummret utantill, men inte koden till porten?
Handlar ganska så mkt filmer på nätet.
KLart att man kan CVC(?) koden ocksåhonkiie skrev:Bevisa det! Inkludera även de tre sista siffrorna på baksidan, jag surfar lite på expekt medans jag väntar på svar
Då tror jag dig inteMikkE skrev:KLart att man kan CVC(?) koden också![]()
Dock kommer jag inte att avslöja dem här..
Typiskthonkiie skrev:Då tror jag dig inte![]()

Nix men du får gärna nämna det i ditt pm till migMikkE skrev:Typiskt![]()
glömde jag nämna att jag vet när kortet är gilltit till?![]()

honkiie skrev:Nix men du får gärna nämna det i ditt pm till mig
edit: lätt värt, du får tjugo spänn om du kan bevisa det![]()

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |