Catway
Ny medlem
Är med en osäkerhet jag nu väljer att posta denna poll räknar med att kunna få rätt mycket skit! Men samtidigt är det ganska kul att sticka ut, och någon måste väl våga det också =)
Jag skulle tycka det vore väldigt roligt om man kunde dela in alla i moral Mitten eller halv outlaw eller TOTAL OUTLAW
Det hade man lätt kunnat göra med en POLL och en berättelse där man sedan får rösta på 4 olika alternativ.. Det hade kunnat låta ungfär så här!
Pelle åker mot stan i 245km/h på motorvägen.. trafiken är ganska normal men han tycker att han håller avstånd och har ganska bra koll.. rätt få bilar i vänster fältet.
Vidare så blir det en ganska stor lucka mitt på motor vägen och inga bilar på 1km framåt han passar då på att köra lite bakhjul i ca: 140km/h ca 200m.
Efter en stund kommer han till en 70 väg. vägen är fin med ganksa bra sikt han kommer i bland upp i närmare 200km men snittar annars runt 100.
Senare kommer han fram till en långbacke (uppför) här är den en bil som kör i 70 här väljer pelle att köra om trots att han har dålig sikt.. han lyckas bra men det är precis han hinner in då han får möte vid omkörningen.
På motorvägen hem är det en otolig kö ca 1km lång.Trafiken flyter i ca 30km/h istället för 110. Pelle inser att han kör inte motorcykel för skoj skull utan väljer att köra om med stor försiktighet på den ganska så breda väggrenen. han kör i ca 25-60km/h och svänger sedan in när han finner det lämpligt (så snart som möjligt)
Rösta nu så ärligt ni bara kan och tänk på att ni kan vara anonyma! =)
Jag skulle tycka det vore väldigt roligt om man kunde dela in alla i moral Mitten eller halv outlaw eller TOTAL OUTLAW
Det hade man lätt kunnat göra med en POLL och en berättelse där man sedan får rösta på 4 olika alternativ.. Det hade kunnat låta ungfär så här!
Pelle åker mot stan i 245km/h på motorvägen.. trafiken är ganska normal men han tycker att han håller avstånd och har ganska bra koll.. rätt få bilar i vänster fältet.
Vidare så blir det en ganska stor lucka mitt på motor vägen och inga bilar på 1km framåt han passar då på att köra lite bakhjul i ca: 140km/h ca 200m.
Efter en stund kommer han till en 70 väg. vägen är fin med ganksa bra sikt han kommer i bland upp i närmare 200km men snittar annars runt 100.
Senare kommer han fram till en långbacke (uppför) här är den en bil som kör i 70 här väljer pelle att köra om trots att han har dålig sikt.. han lyckas bra men det är precis han hinner in då han får möte vid omkörningen.
På motorvägen hem är det en otolig kö ca 1km lång.Trafiken flyter i ca 30km/h istället för 110. Pelle inser att han kör inte motorcykel för skoj skull utan väljer att köra om med stor försiktighet på den ganska så breda väggrenen. han kör i ca 25-60km/h och svänger sedan in när han finner det lämpligt (så snart som möjligt)
Rösta nu så ärligt ni bara kan och tänk på att ni kan vara anonyma! =)