Är du ett brottsoffer?

Är du ett brottsoffer?

• Antal röstningar
    0
Fick också en moppe stulen, köpte den för 800pix fick ut 1000 lögar från förs,

Cash is king!!

Har inte fått något snott än (vad jag kommer ihåg iaf... fast jag vet att jag hade en femhundring i början på förra veckan som nu är borta...).
Kommer säkert få igen det när man har nån lyxhoj lr så..
Misshandel har jag klarat mig i från, fast jag är den som backar bort så kanske inte så konstigt...

snodde min bil för stereons skull.
den stals i s-holm som allt annat...
har glömt bildörrar öppna i våra "slumområden" men aldrig blitt bestulen.

Haft bil-inbrott, bensinstöld vid ett annat tillfälle.

Och sen ringde brorsan o spelade upp Leifi-grejer för mig, hade inte hört honom innan. Han skulle banka skiten ur mig. Så jag har nästan blivit hotad. :tungan

Nu när jag tänker efter har jag blivit av med 400 kr från mina brallor nere i simhallens omklädningsrum. Fast jag röstade nej. :näsblod

Nursey skrev:
2215254 Fått moppen stulen.
Handväskan ryckt..varpå jag sprang efter och klappade till dom (tre tjejer), fixade dit polisen och alla blev arresterade :banana (sedan lugnade sig adrenalinfontänen i min kropp och jag var skakis i tre dagar) men jag fick tillbaka alla sakerna :yoparty.

Hahaha.... Elak tant! :fatta!

påkörd av en bil, personen smet och hans kompisar skyddade honom så polisen la ner utredingen i brist på bevis :va :mad:

Fick motorhuven och taket intrampat på bilen i helgen också, några fuckon som har hoppat mellan bilarna som stog parkerade utmed gatan :4skrika

Jo, jag ar val ett offer - Ran, Misshandel (Slangd genom ett skyltfonster av ett skinnhuve b la), bilinbrott, kreditkortsbedrageri, skadegorelse, stold (planbok, klader och skor - tack o lov inte vid samma tillfalle...). ar saker jag blivit utsatt for. Trots detta ar jag ganska glad anda.

fått en motorcykel stulen, på bakgården, två lås samt att jag sov två meter ifrån den (inte mer än en vägg emellan min säng och där hojen stod).

en cykel stulen

samt min plånbok stulen i lumpen, någon bland dom 15-25 närmsta värnpliktiga jag låg inne med gjorde det... hade på lunchen samma dag tagit ut 600 kr som behövdes senare på kvällen (räkningar, tro inget annat hehe)

En stulen låst cross förra sommaren och en hjälm stulen från min sporthoj för ett par år sen. Säkerligen diverse småstölder till...

Offer och offer vet jag inte, jag har haft en jäkla otur dock..
:gnissla

*misshandlad
(både en gång "på stan" samt mer återkommande i hemmet..) :( :cry

*fått saker stulna
(mobil, kläder, pengar etc) :4skrika

*bedrägeri
(som säkert fler råkat ut för,köpt saker av skumt folk, handlat med kort på "fel" ställen... ) :huvet :mad:

*bilinbrott :4skrika
(Som tur var försvann inget som jag saknar speciellt mkt fick ju pengar från försäkringen så det ordnade sig)

*skadegörelse
(folk som kör på en och sen inte stannar är inge skoj... )
:3freak :4skrika :fatta!

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!