Är du en usel människa?

Är du med på hemsidan?


  • Antal röstningar
    0
Fick ingen röd plupp över mitt hus om det var det som avses. Dvs jag är inte usel. Ej killen eller tjejen som bode här för mig. Eller dom som bodde här innan dom.

Läser man artiklar så verkar det lite si och så med tillförlitligheten på uppgifterna dock.
 
Fick ingen röd plupp över mitt hus om det var det som avses. Dvs jag är inte usel. Ej killen eller tjejen som bode här för mig. Eller dom som bodde här innan dom.

Läser man artiklar så verkar det lite si och så med tillförlitligheten på uppgifterna dock.

Är du osäker på din röst? Jag ser den inte iaf.
 
klart jag är en usel människa, jag har fördomar, bryter mot trafikregler (miniskylt) och lyssnar på onkel kånkel

ni andra har bara en skev självbild
 
Om man håller sig borta från delgivningsmän och tingsrätt så slipper man den där pricken. Annars kan det ju räcka med en fortkörning som man nekat till.


Om om man bara håller sig till fjollerier ja, försök med det när dom kommer inbrytandes med handbojor och 9 millimetern aktiverad.
 
Ingen en aning, men den dan dom tar mig för fortkörning utan att jag märkt det så hoppas jag att dom gör så.
Och så lägger vi till en hund och pepparspray så blir det verkligen nått att berätta för barnbarnen.

hahaha... handlar det om en fortkörning så är det inga poliser som kommer utan en delgivningsman som inte har mycket mer befogenheter än en tv-pejlare.
 
Vad äre om?! :mad: Jag har skippat offentliga medier ett par år för att jag avskyr det.
 
Jag fick ett sms igår där en kompis påpekade att jag hade en röd prick över mitt hus, är jag kriminell då? Sidan låg nere när jag försökte se det hela.
Jag har inte varit i klammeri med rättvisan någonsin, förutom fortkörningar :va

Edit/ Nu var sidan uppe igen och sökning på mitt namn gav ingenting så jag sökte på min sambos namn och då kom hon upp :D

Så ja, man får en röd prick om man har överklagat fortkörningsböter.
 
Last edited:
Jag fick ett sms igår där en kompis påpekade att jag hade en röd prick över mitt hus, är jag kriminell då? Sidan låg nere när jag försökte se det hela.
Jag har inte varit i klammeri med rättvisan någonsin, förutom fortkörningar :va

Edit/ Nu var sidan uppe igen och sökning på mitt namn gav ingenting så jag sökte på min sambos namn och då kom hon upp :D

Så ja, man får en röd prick om man har överklagat fortkörningsböter.

Aj, delar säng med en brottsling minsann.:hihi
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top