Är du en Sporthoj.Com knarkare ?

• Thread starter Thread starter MC Doktorn
  • Start date Start date

Pollen säsong nu

• Antal röstningar
    0
Hej, mitt namn är Krister och jag är missbrukare.

Har blivit en hel del surfande här på senaste tiden... men så är MC ett nyfunnet intresse och genom SH har jag träffat nya roliga kompisar att köra med. :)

Beroende å beroende.. 8-10 timmar sh varje dag är bara sunt brukande :gnissla

Försökte jag också med... men när frugan började använda :borra och andra uttryck så insåg jag att det var mer än sunt. :yoparty :gnissla

Det är helt naturligt.....

Fördelen med att ligga SH chey är att när man hasplar ur sig :ligga så svarar hon direckt....

Det fanns inget alternativ: "Jag är online hela tiden och har absolut inget liv eller någon att åka med".

Jag heter Fredrik och är oxå missbrukare....

Japp, jag med...

Men smygpundar mer, dvs tillhör den skaran av människor som inte är lika öppen med mitt missburk. Minimerar fönstret då folk går förbi och postar inte i trådar så ofta för heller, allt för att bevara min mörka hemlighet.

Är jag sämre för att jag inte är lika öppen med mitt missbruk?

Har fått hjälp av solen och tjejen,solen får mig att vilja gå ut och tjejen använder mitt sh-beroende till att ta sin burk och surfa på en massa klädwebbbutiker och tradera och det har jag ju inte råd med.

Hon "Jag beställde dom här jeansen,kostade bara 2000"
Jag "Va? Har du råd med det"
Hon "Det är ditt fel,du sitter ju bara framför datorn så då tittade jag lite jag med"

Mao,hjälp finnes,oftast närmare än man tror.

Henrik

Hänger på nätet way to much (sen om det är sämmre en att glo på tv vete faan :va )alltid med SH liggandes i en av flikarna :addict

Nja om du skippade sömnen hade jag klassat dig som beroende, nu sover du ju så du ligger precis på gränsen :hihi

Jag sa ju att jag var lite skeptisk,,,, men Swedie brukar ju stäng vi 04,00 så då kan man ju lika gärna gå och lägga sig, man ska ju dock upp klockan 06,00 :tummenupp

Hänger på nätet way to much (sen om det är sämmre en att glo på tv vete faan :va )alltid med SH liggandes i en av flikarna :addict

Jag är blandmissbrukare, jag kikar på TV strax ovanför bildskärmen...

Men jag håller med, det är sällan något att se där.

Jag är blandmissbrukare, jag kikar på TV strax ovanför bildskärmen...

Men jag håller med, det är sällan något att se där.

I sängen blire alltid någon av Discoverys kanaler eller tv4 fakta :nicka Värsta är när frugan får syn på att det handlar om bebisar/förlossningar eller nån såndär skit på tv4 fakta :zpy :huvet

Jag sa ju att jag var lite skeptisk,,,, men Swedie brukar ju stäng vi 04,00 så då kan man ju lika gärna gå och lägga sig, man ska ju dock upp klockan 06,00 :tummenupp

:hihi Jag måste då tyvärr ge dig diagnosen sh-missbrukare :gnissla Du har nu rätt att ansöka om att bli sjukpensionär och hänga med gänget i parken och dricka en flaska billig vodka ur en colaflaska utan etikett.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg