ÄR du en motorcyklist?

Hur mycket motorcyklist ÄR du?

• Antal röstningar
    0
jag kör bara när det är fint väder. ställer av imellan... det är inte värt det annars.

"full speed or nothing" - så är det tyvärr...

Nja, jag VAR nog mer av en motorcyklist förr, då alternativ ett eller kanske två stämde bäst :squid förutom vid snöstorm eller drivis då :eek: . Numera är det nog snarare trean som gäller, förutom åkern då ;) ("sär skriv nings var ning"). Har ju, märkligt nog, fått en del annat å pyssla med.

/F.

Zeb_Macahan skrev:
Du anar inte då hur kul det är att vara ute å köra bil som yrke när det kommer nånn vtwin mullrande förbi en på bakhjulet.. det suger knappt i gasatarmen då.. :rolleyes:

//jaG
:fakta

"Övningskör i ur och skur, så fort tillfälle ges" borde funnits med tycker jag. Eftersom jag bor på gårn där jag jobbar, så funkade ju inte de alternativen heller.... :cool:

watson skrev:
Körkort FÅR man inte! Det förtjänar man!! :fakta (Eller hur Tina?!)

/Fröken Bakis....

Ja, fick man ett så vore det ju bara att gå å köpa ett på Gallerix.
Antingen förtjänar man det eller så har man tur i lotteri :D
(tydligen har jag ingen av dem egenskaperna :( )

watson skrev:
Japp.... Det ska man.... Du har väll varit här tillräckligt länge för att veta det?!? :p

/FrökenW

japp det stämmer bra det... nu ska jag vara lite nogrannare när jag skriver... :)

Last edited:
Jag åker hoj för att det är kul, inte för att ta mig någonstans, då blir det bilen för det mesta.

Sen jag hämtade nya hojjen för en vecka sen så har jag hunnit med 200 mil, en bankörning plus en sväng på Rörken (gokartbana) inklusive en krasch där.
Slå det ni :cool:

Äger ingen bli, alltså köra jag till skolan, handlar och åker hemhem på hojen. Det blir också några rundor ren nöjesåkning i veckan. Mha värmehandtagen planerar jag dessutom att förlänga sesongen till mars-november

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back