Är du dålig på att ringa, "MMS - vad är det..?"

Jag undrar om dom sökte lärare till den där kursen med lockande ord som:

"Söker du en pedagogisk utmaning?"
"Känner du dig hemma i en äldre omgivning?"
"Har du tålamod som en gud?"

Han har nog "his work cut out for him" den där Erik Nilsson.

För mig tar det 20 min att skicka ett sms, men jag har ingen lust att lära mig heller. Använder ju bara mobil enstaka gånger om jag måste pga jobbet.

Roligast måste ändå vara:
Start 23 sep
Dag och tid fre 9:30-11:45
Timmar 9
Pris 390 :-

Timmar 9? Skall man gå dit 4 fredagar och köra typ 2h 15 min varje gång? Jobbigt! :huvet

loser skrev:
Roligast måste ändå vara:
Start 23 sep
Dag och tid fre 9:30-11:45
Timmar 9
Pris 390 :-

Timmar 9? Skall man gå dit 4 fredagar och köra typ 2h 15 min varje gång? Jobbigt! :huvet

Dom skulle ju ta med sig sin manual (kurslitteraturen). Vem vet, läraren kanske bara säger åt dom att sätta sig ner och börja läsa :hihi

"Lider du av teknikfobi? Fyller videobandspelaren dig med skräck där den står och blinkar '00:00' sedan två år tillbaka? Bryter kallsvetten ut när telefonen ringer och du måste försöka komma ihåg hur man svarar? Fylls du av vanmakt och faller in i en depression när en säkring gått? Gå kurs hos oss och bli av med dina problem!

Elallergi för nybörjare
Start 23 sep
Dag och tid mån 9:30-11:45
Timmar 7
Pris 712 :-"

Och i ett försök att minimera den uppretade opinionen: Javisst är ellalergi verklig - för de drabbade. Att det sedan till dags dato inte tycks finnas några kliniska tester som påvisar dess existens, men ett gäng som misslyckats med att visa något. Jag väljer att inte kommentera detta vidare utan alla får dra sina egna slutsatser. Not: Har någon sett kliniska tester som visar att det finns elallergi vill jag väldigt gärna ha en referens. Nej, att det stått i Aftonbladet räknas inte.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg