Victor
Shake that ass!
MostWanted skrev:sporthoj.com är väll en minoritet av dem som åker på vägen...?
Precis, vi är eliten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
MostWanted skrev:sporthoj.com är väll en minoritet av dem som åker på vägen...?
mb skrev:Har klarat mig igenom 8 säsonger någorlunda helskinnad iaf![]()
Är det precis samma sak menar du. Säkrare och snabbare alltså?stoffer skrev:Ja, är du det, kör du säkrare och snabbare än genomsnittet av hojåkarna?
P@trik skrev:Vem är genomsnitts föraren då,en halvfet återfallsknutte som kör custom ?
Då är jag dåligare än sämre, eller...Äh.Don Quixote skrev:Snabbare än rätt många på bana, men känner mig rätt kass på att köra hoj på vägen. Inte kan man köra bakhjul heller. Så nej, jag är nog sämre...
Jag får en känsla av att du tycker det är ballt, men vad vet jag.Itacha75 skrev:Kolla min profil... Vågar lugnt säga att jag kör helt sämst!![]()
Itacha75 skrev:Kolla min profil... Vågar lugnt säga att jag kör helt sämst!![]()
Nej de e ju klart, det bevisade du ju ;DMavve skrev:Öööhhh, man håller sig inte till reglerna med din hoj![]()
Jo, och vi såg ju hur det gick när några skulle "satsa" förbi oss vid två tillfällen... Dom slutade i diket... En gång var dom tre....sanntur skrev:Själv e ju alltid bäste dräng, jag tycker ALLTID att alla satsar mycket mer än jag... Men jag e ABSOLUT ingen duktig förare..
Nej. Det menar jag inte.Jåke skrev:Är det precis samma sak menar du. Säkrare och snabbare alltså?
Tro inte på allt Roller säger hörruMattias skrev:Jag är bland de bästa. Topp två, typ.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |