Är du bättre än genomsnittsmänniskan?

Är du bättre än genomsnittssvensken?

• Antal röstningar
    0
Jag är skitkass på fotboll, skitkass på att springa fort, skitkass på att hoppa långt/högt, skitkass på egentligen allt som kräver kondition, koordination och bollsinne.

Jag är totalt omusikalisk, kan inte måla eller skriva litterära mästerverk, jag kan fan inte laga mat.

Jag har dåligt ordningssinne, dåligt lokalsinne och fan vet om jag inte har dåligt ölsinne också.

Kort sagt är jag bara bäst på att vara mig själv, men på det är jag bättre än genomsnittet, och jag är så nöjd med det, därför kryssade jag oblygt JA på frågan.

Jag har bättre inställning till livet än de flesta och är en god människa. Det räcker för att svara Ja :)

Jag är så urusel att ingen vill anställa mig, och ändå vet jag att jag kan prestera mycket mer än andra idioter som har jobb.
så jag svarar inte på pollen.:mad:

Några IQ-test med tillhörande statistik påstår att jag har högre IQ än minst 95% av jordens befolkning. Det är allt jag behöver för att svara ja på frågan. :D

Bra på vad då?

En sådan ospecificerad fråga måste jag besvara med nej. Precis som att alla människor har lika värde måste alla vara lika bra. Sedan är vi väl bra på olika saker precis som att vi är olika värda i olika ögon.

:glömdet

Jag är ett praktexemplar! Fanns det ett museum för briljanta människor, skulle jag ställas ut och förevisas där. Kan nära på allt oavsett vad det är. Och så är jag jävligt ödmjuk om det hela dessutom.

Min främsta egenskap att jag är världens mest ödjuka person.

Last edited:
Jag är inte bättre än genomsnittssvensken. Det är genomsnittssvensken som är sämre än mig. :tummenupp

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026