GSXR1100R
The older i get the faster i was
Ganska många är funkisar, ganska många gör övrigt klubbarbete, men inte helt överraskande så är antalet störst hos dom som "bara" tränar/tävlar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Visst är det så men det verkar inte gå in hos dem som har ett par mil eller ännu mindre till sin klubb.Som för många andra är det nog tyvärr så att det är för svårt att motivera sig att åka längre sträckor för att hjälpa till... hur galet det än är.
Som för många andra är det nog tyvärr så att det är för svårt att motivera sig att åka längre sträckor för att hjälpa till... hur galet det än är.
Flitig vetifanken, men försöker vara med på nåt evenemang om året iaf.
Visst är det så men det verkar inte gå in hos dem som har ett par mil eller ännu mindre till sin klubb.
VarsågodSå till alla er som gör lite för din klubb, tack för ditt bidrag.Det är sånt som gör att de lokala förmågorna orkar göra lite mer.
Som en äkta Tjoockie 1000-förare kommer jag att ha två hojar nästa år: En för torrt och en för regn. Med andra ord får inte din lilla 600 platsJag kan ju tex köra till Tokholm och samåka med Sandstream därifrån till träningskvällar...![]()
Som en äkta Tjoockie 1000-förare kommer jag att ha två hojar nästa år: En för torrt och en för regn. Med andra ord får inte din lilla 600 plats![]()
De vågar inget annat... De har ju en elak TL/Funktionärsansvarig.![]()
Just det, förutom att vara funktionärsansvarig och hjälpa TL så ska jag börja träna och evenuellt tävla nästa år med.
Det gör du rätt i
Vad ska du köra för hoj?
Sorry, men där sitter mina två mekarNja tanken var att följa med och hjälpa till som träningsledare/hjälpare, så bara jag får plats i framsätet bredvid Tjoockie 1000-föraren som kör bussen så.![]()
"Min" Aprilia 250, som jag ska låna nästa säsong. Den står redan i garaget för tillfixning och lackning. Det ska bli riktigt kul att köra lite själv!![]()
Även om det är kul att hjälpa till vid träningar och tävlingar med!
ey bitch, jag visste inte att du hade en ääräs! Kuligt kuligt!
Ska du tävla med oss nästa säsong då? Klart du ska![]()
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |