Är din hoj en leksak eller ett bruksfordon? Kanske båda?

Både och. När jag skall åka och handla tar jag ibland hojen om jag vet att det kommer vara mycket trafik inne i stan. Är det dåligt väder blir det bilen dock.

Just för tillfället så har jag ingen hoj som känns ok att åka till jobbet med annars hade jag gjort det. XR:en har inget tändningslås (får nog fixa det för den hade varit helt ok att pendla med också!) och Aprilian sörplar i sig mer än bilen. Så det får bli cykeln till jobbet :D

det är roligt å åka, så det måste väll göra den till en leksak (iaf för mig!) :rofl

Mest leksak men använder den även till transporter,varför ta bilen när den dricker mer soppa och är tråkigare?Men visst,det är mer lockande att ta bilen när det är skitväder och regnar:rolleyes:

Har haft den till jobbet så gott som varje dag i sommar och för er som är lite bevandrade i Linköpingstrakten, så är det vägen över Bjärka/Bestorp som gäller för att nå slutmålet, så gissa om jag njuter av varje kurvig kilomerter :)
Men jag vill nog snarare kalla den för leksak, ler aldrig lika brett när jag tuffar fram i bilen :D

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph