Är detta unikt?

Har för mig att de som väntar på uppehållstillstånd åker på det, vet inte hur det ligger till med de som redan har det. Kan väl inte gälla när de är svenska medborgare tycker man.
 
Otroligt att så många blev dömda, brukar ju bara vara högst 1 som kanske får villkorlig dom eller nått liknande. Tycker dom kan utvisa alla som begått ett sånt här brott till någon öde ö så kan dom våldta varandra sen.
 
Japp, föd dom på viagra o stäng in dom i en bur i o be kanal5 filma. Wips så har vi en dokusåpa med klass!
 
Helt riktig dom. Borde gälla svenskar också, tycker jag. Inrätta en straffkoloni på någon liten holme någonstans, och använd som i gamla dar. Gotland vore passande, där bor ändå bara ryska fiskare och sockerbetsplockare.
 
Gotland rocks?

Våldtecktsmen ska inte førorena gotland, det finns fina øar i norge som dom kan ta :)
 
NoicE skrev:
Gotland rocks?

Våldtecktsmen ska inte førorena gotland, det finns fina øar i norge som dom kan ta :)

Vi kan ta vilken jävla ö som helst, så länge vi slipper ha packet på fastlandet. Vi kan kolonisera någon liten ö utanför Sydamerika, det har ju funkat förr.
 
Japp det låter som en bra ide. Jag håller med dej i sak, ska man sedan dra det vidare så kan man skicka dit alla med avvikande beteende, psyksjuka och slutligen varför inte alla rattfyllerister och fortkörare och kanske annat löst folk med udda åsikter så har man sedan ett bra samhälle.. :va

McB skrev:
Helt riktig dom. Borde gälla svenskar också, tycker jag. Inrätta en straffkoloni på någon liten holme någonstans, och använd som i gamla dar. Gotland vore passande, där bor ändå bara ryska fiskare och sockerbetsplockare.
 
Blip skrev:
Japp det låter som en bra ide. Jag håller med dej i sak, ska man sedan dra det vidare så kan man skicka dit alla med avvikande beteende, psyksjuka och slutligen varför inte alla rattfyllerister och fortkörare och kanske annat löst folk med udda åsikter så har man sedan ett bra samhälle.. :va

Nja, så hårda behöver vi inte vara. Grova brottslingar, t.ex. mördare, spioner, narkotikabrottslingar m.m, kan vi klara oss utan. Helt enkelt alla som normalt sett döms till +10 år i fängelse.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top