Är detta "sporthoj"-OK ??

Blitzen

Man kan göra så....
Gick med
4 Jan 2005
Hoj
GSX-R 7/11, EXC450
Är detta dugligt som sporthoj? 1255cc å massa jävlaranamma. Hade BackSM-premiär idag i Örebro, lyckades knipa en tredjeplats 1 hundradel från 2:an. (Grattis ni som kom före) :tummenupp
Nybyggd hoj så nu är det :fyllisar som gäller.
(Det är alltså en sidovagn, syns dåligt...)

Bifogat

• Hojen.JPG
    Hojen.JPG
    120.2 KB · Visningar: 676
Last edited:
Blitzen skrev:
Är detta dugligt som sporthoj? 1255cc å massa jävlaranamma. Hade BackSM-premiär idag i Örebro, lyckades knipa en tredjeplats 1 hundradel från 2:an. (Grattis ni som kom före) :tummenupp

Mad Max hoj... :tummenupp

Blitzen skrev:

Åhhhhh!!! Såna där e jag uppvuxen med! :tummenupp
Varit ute på många backtävlingar. *sakna*

// Lena

Blitzen skrev:

Vilka var det som kom 1:a och 2:a?

// Lena

Lilla_Tingeling skrev:
Vilka var det som kom 1:a och 2:a?

// Lena
Pelle & Tomas från Skärplinge vann ( så förvånad man blir, dom är otroliga ), Tvåa blev Peter Ekholm/Pär Nilson från Vemdalen ( skarpa killar ).
Marcus Edin ( Örbyhus ) klotade men är OK.

Vad har du för anknytning då?? Förutom att bo i Tierp......

Blitzen skrev:
Pelle & Tomas från Skärplinge vann ( så förvånad man blir, dom är otroliga ), Tvåa blev Peter Ekholm/Pär Nilson från Vemdalen ( skarpa killar ).
Marcus Edin ( Örbyhus ) klotade men är OK.

Vad har du för anknytning då?? Förutom att bo i Tierp......

Min pappa, min mosters man, min morbror och min kusin har tävlat med sidovagn.
Min kusin har vunnit SM tillsammans med Marcus Edin. Plus att han vann RM för isbana i år oxå. :tummenupp

Det har funnits många duktiga ekipage från Tierpstrakten som varit framgångsrika i backe. Skärplingekillarna är juh helt otroliga. Och har varit så i många år nu.

// Lena

Lilla_Tingeling skrev:
Min kusin har vunnit SM tillsammans med Marcus Edin. Plus att han vann RM för isbana i år oxå. :tummenupp

Det har funnits många duktiga ekipage från Tierpstrakten som varit framgångsrika i backe. Skärplingekillarna är juh helt otroliga. Och har varit så i många år nu.

// Lena
?? Är Mats Löf din kusin?? Ni är ju bara kaniner där uppe, en enda stor glad familj :)
Vi tvålade till han å Anders Nilsson, som han åker med i år, i sista finalåket. :hihi

Blitzen skrev:
?? Är Mats Löf din kusin?? Ni är ju bara kaniner där uppe, en enda stor glad familj :)
Vi tvålade till han å Anders Nilsson, som han åker med i år, i sista finalåket. :hihi

Jupp, Mats är min kusin. Och det är hans pappa (Hans Löf) som min pappa har burkat åt för måååånga år sen. :)
Ahaa, så han åker med en ny förare i år. Kul! :banana

// Lena

Lilla_Tingeling skrev:
Åhhhhh!!! Såna där e jag uppvuxen med! :tummenupp
Varit ute på många backtävlingar. *sakna*

// Lena

Lilla_Tingeling skrev:

Haha, kan inte annat än hålla me till 100%...
:hihi

//Veronica

*/ ?>
Back