Är detta snyggt ?

Är det snyggt med handtagsskydd på en streetfighter ?

• Antal röstningar
    0
ett par enkla acerbis eller såna där som är gjord i plattjärn typ skulle va ganska coolt..praktiskt om inte annat.
hjälper ganska mycket vid vurpa :tummenupp

finns bild på länken
http://www.knobby.se/pdf/Handskydd.pdf

Last edited:
Har sett ett par riktigt snygga handtagsskydd till fighters som var gjorda i metal. Kan inte minnas vart jag såg dem. Fanns i både krom och mattsvart. Var regelbunda/många hål i metalen så de såg inte så stora och fula ut.

Det skulle ha varit helkåpa på hojen streetfighters är fula.

Skojade!!! ät din bromsmedicin och sätt dig ner.

Det var riktigt fula handtagsskydd! Inte snyggt någonstans! Usch och fy! Bort, bort, bort!

Dock skulle jag kunna tänka mig att ett par mindre handtagsskydd, typ Acerbis, kan se helt ok ut i vissa fall. Men de på bilden.... Urk!

Hjättebarkbusters o skydd för framljuset, är det någon slags endurofighter?! Tvi!

skulle inte ha något emot ett par handskydd på min hoj, som skydd mot blåsten kalla dagar... men dom på buellen var fula...

De som satt på Buellen var knappast särskilt snygga, om man däremot tar ett par mindre & kortare så skulle det nog bli frekct :yoparty

Saknar alternativet "Det beror på"...

Just det där exemplet vinner inga stilpoäng.

Annars är det som med allting annat som har med design att göra...

Säger som NoPinky, det kan vara snyggt men det kan också, som i fallet med Buellen, se jävligt illa ut. Tror jag såg nån bild på en R1-fighter med barkbusters av endurostuk som inte alls såg dumt ut!

Back