Är detta PORR..???

• Thread starter Thread starter Gabor
  • Start date Start date

Gabor

Guest
http://www.dinapengar.se/Avdelningar/Artikel.aspx?ArticleID=2006\11\21\3876

Personligen tycker jag att det verkar mest som att de som klagar på reklam med lättklädda damer som visar underkläder är de som INTE av någon anledning gör sig på foto...

Oftats klimakterie flödande 50åriga ...damer...typ just avdankade politiker å andra som inte har ett eget liv å måste gnälla om allt skit som visas i tv eller annan massmedia...

Vad tycker ni ??

Jaaa det är fruktansvärt.... :D

Ähh herregud inget man inte sett förut...

Kan förstå att brudar tröttnar på att se lättklädda brudar överallt, men light-porr är att ta i.

Det här tycker jag var kul i länken
"För att ha möjlighet att påverka situationen i de svenska börsbolagen köpte i går Gudrun Schyman tillsammans med journalisten Mia Odabas aktier i de tio största bolagen. Syftet är att kunna påverka könsfördelningen i styrelserna. wMen innehavet är tämligen begränsat, de 4.000 kronorna räckte till en aktie i bolagen. Denna enda aktie ger dock yttranderätt på bolagsstämmorna."

Kan tänka mig hur glada styrelsen kommer att bli när herreGudrun kör programmet på bolagsstämman!

Herregud, ja om hon kallar det porr så vet ja inte vilken drömmvärld hon lever i, men uppenbarligen så lever ju politikerna i en helt annan värld än vi....

Nej jag tycker inte att det är porr, förövrigt tycker jag själv att det är roligare att se underkläderna "live" än på nån vit tråkig skyllt docka... jag blir ju som hon om jag har dom... inte fan vill ja va nån vit stel docka (även om det kanske är mer ät sanningen :hihi)

Nej porr är det inte, anser jag

Givetvis är det inte porr detta är ju de försiktigaste och mest smakfulla bilderna på länge. Lindex "we love all bottoms" var ju 100ggr värre...

Sen skulle jag däremot vilja skjuta mannen som retuscherat bilderna min syster hade gjort ett bättre jobb.

Gudrun Schymans åsikter gränsar som vanligt på vad som bör klassificeras som allvarliga psykiska störningar.

Snygg milf förresten :D

Vad ska dom ha då, om dom inte får ha såna bilder? :va

Dom kanske kan ha underkläder svävande i luften med vit bakgrund?
Fast då är det väll sexistiskt eftersom kläderna inte kan bäras av både män och kvinnor.
Personligen skjuter jag hellre mig själv i foten med en hagelbrakare än att gå omkring iförd en "herrtrosa" :kulspruta

Gudrun blev nekad till nya kollektionen. Nu är hon arg :D

Är det bara jag som tycker att det är väldigt få lättklädda tjejer i svensk tv?

Må "Tutti-Frutti" vila i frid... :(

Bilden på Gudrun naken med bara ett paraply är ju mer porr än det där!!
Moralpanik å surkärring!!

Det är ju lite porrigt, men det är ju bra!

Det är inte olagligt med porr gudrun!
Hon är slut som artist...

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!