Är detta på riktigt??

Man kan ju verkligen undra om man får ha en sådan liten skylt. Men om det är lagligt är det ett solklart val! Någon som vet va lagen säger om den skylten?

Det här kan va ett onödigt inlägg eftersom jag inte vet nåt om lagen i den här frågan, däremot så har jag sett att många mc-firmor säljer dessa övningsskylltar så det känns orimligt att det inte skulle va godkänt för väg... But then again, what do I know...

Farbror blå hade inget att invända när jag körde in med en sådan skylt i en kontroll:tummenupp

Last edited:
OK det är avgjort, den e på laglig :tummenupp

Edit: Eller inte...

Last edited:
Enligt ovanstående länk så är den inte tillåten, men alla som kör hoj har förmodligen något som inte är helt enligt alla regler...

Om den passar dig så är det bara att köpa&köra...

Enligt ovanstående länk så är den inte tillåten, men alla som kör hoj har förmodligen något som inte är helt enligt alla regler...

Om den passar dig så är det bara att köpa&köra...

Jag ska inte ha nån, bara blev fundersam när jag såg annonsen... om bylingen skulle stoppa mig så skulle nog en sådan skylt varit det sista dom hade brytt sig om :D

den syns ju bra,, första man brukar kolla på bak på en bil eller hoj är väl reg nummer? iallafall jag.

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back