Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mr K skrev:Meshoppen, Pa
Är det en bluff så lär de skruva på sig rejält!Nicke skrev:2047569Jag ska prova och maila och skriva att jag kommer dit på vinst och förlust, har de ingen hoj där så gör det mig inget. Få se vad de svarar då de jäklarna.![]()
Säg att du ändå ska dit på en 4 veckors semester och att du kommer in och cashar hojen.Nicke skrev:2047569Jag ska prova och maila och skriva att jag kommer dit på vinst och förlust, har de ingen hoj där så gör det mig inget. Få se vad de svarar då de jäklarna.![]()
Jag frågade efter VAT nummer (Moms registreringsnummer) och har inte fått svar än...... Men det var igår.Magge skrev:2048741Säg att du ändå ska dit på en 4 veckors semester och att du kommer in och cashar hojen.
Det är ju sjuka priser! Att de inte fattar att man genomskådar dem med de priserna? Men det är klart att någon idiot går säkert på det. Och om några veckor finns de inte kvar på det företagshotellet utan röker cigarr och dricker rom på Cuba eller något liknande.
Jag har mailat fler kluriga frågor för att avslöja .....It is ok is you want to come and take the bikes your self!
But we must prepare them for you and this is why we need to be certain
that you will come!
Preparing the bikes for you to be ready untill you come means that we have
to spend money! This is why the client has tp pay for the preparing of the
bikes.This is included in the price of the bike it is not another fee!
Waiting your reply!
> Hi again,
>
> Can't i buy one if i just come down and buy one of the ones you got at
> home?
> I can easily by 4 bikes from you.
> What is your VAT nr?
>
> Med vänlig hälsning/Kindest regards
Fan då kanske man man skulle råd med försäkringen om man får hojen får den pengenZator skrev:2053363Jäklar var det en bluff.![]()
Jag som precis lagt ett bud på en "Yamaha YZF-R1 Brand NEW !" på ebay.se för 150 kr.
http://www.ebay.se/viItem?ItemId=4627110348
Tittade på säljarens profil på eBay. Mystisk.Zator skrev:2053363Jäklar var det en bluff.![]()
Jag som precis lagt ett bud på en "Yamaha YZF-R1 Brand NEW !" på ebay.se för 150 kr.
http://www.ebay.se/viItem?ItemId=4627110348
Hello,
It can take up to 2 days to prepare it and all the documents so
you can get the temporary plates!
Also what do you mean by VAT number beacause thew VAT ..is a tax there is
no number!
Waiting your reply !
Regards
> Hi again,
>
> Ok, how long does it take to prepare a bike?
> What is your VAT nr?
Jag ska fixxa en kontakt där nere som kan kolla upp det till mig. Först ska jag pressa han lite via mail. ..... muhahahahahahahahhalassemix skrev:2054407Åk till lissabon, det blir en kul erfarenhet i alla fall. Om det är en fake så VET du/vi det.
Men snällaMr K skrev:2054470Jag ska fixxa en kontakt där nere som kan kolla upp det till mig. Först ska jag pressa han lite via mail. ..... muhahahahahahahahha
Detta är bluff men prova så får du svaret...Mr K skrev:2046602www.motor-world-shop.com
Är det någon som hört talats om detta innan? Är det på riktigt? Är det bluff?
Priserna säger BLUFF.
Sidan säger lite seriöst.
Vad ska man tro med dessa priserna?
Kawasaki Ninja ZX-6R Price: EUR 4027
Suzuki 2006 GSX-R750 Price: EUR 4833
2006 YZF-R1 Price: EUR 5388
Euron ligger i ungefär 9,5kr/eur
Jag har mailat dem om man kan köpa i deras butik i Lissabon. Är det så så ska jag ner och handla. Någon som vill ha ........ hehe
Desto fler som läser denna tråden desto fler blir mera uppmärksamma på bluffare. Sedan är det alltid kul och se hur långt man kan gå.Migael skrev:2054502Men snälla....
Vad är meningen egentligen med detta? Han försöker blåsa folk på pengar så varför spekulera helt i onödan...
Tro det eller ej, men du är faktiskt inte FBI![]()
Mr K skrev:2055380Desto fler som läser denna tråden desto fler blir mera uppmärksamma på bluffare. Sedan är det alltid kul och se hur långt man kan gå.
Tänk om han säger att det är ok och betala på plats.
Tänk om firman finns.
Tänk om tomten finns ......![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |