Fuzzman skrev:2324864jag pröjsar 400kr timmen men måste köra 3 timmar åt gången dvs 1200kr..
jag har missat hela den här sommaren (uppkörning 23aug) men skiter i det, blir bara en säsong på a1 men sen har jag grovdelen avklarad för a-begränsad och även bra trafikvana för bilen...
så tänker jag![]()
Uppkörning på min födelsedag XD ;P
Jag kommer bli ruinerad...
Enligt morsan e Jag så korkad så jag ska gå 5x.... Och det e jag som måste betala....
Jag tror jag klarar mig med 2..
Här e priserna i uppsala:
1 Körlektion x 80 min - 930:-
5-pack x 80 min - 4.450:-
10-pack x 80 min - 8.900:-
MC-teori och dataprov - 700:-
Last edited:
). Samma teorikurs fast med 10 60 min lektioner kostade ungefär det dubbla (ganska logiskt), vet inte exakt. Men jag bor i göteborg oxå så det kanske inte är så konstigt att det är dyrare
Fast jag fick inte köra i trafiken alla dom där tre timmarna, dom hade inte riktigt tid så jag fick köra manöverbanan någon timme varje gång. Den blev jag jävligt bra på! Dom sa åt mig att sakta ner för att jag skrapade i pinnarna på serpentinen. 

men det skall nog lösa sej. Sattsa på ALLA vägmärken, inte bara ungefär vad dom betyder utan EXAKT. HAr hört att det är jävligt noga. Sen får du antagligen träningsprov från skolan du kan göra på datan hemma och det är jävligt bra. Träna in dom så dom sitter, dom säger att dom är liknande dom proven vv har men frågorna är formulerade på andra sätt.