Är detta ett skämt eller finns det en 250cc skooter på 100hk ?

Pertan skrev:
Den var helt enkelt för bra för att finnas :va

Men hur har ni upptäckt scotern? Jag har aldrig öppnat den delen av katalogen.

DET är en bra fråga! Vad har trådstartaren att säga till sitt försvar!?! Jag hade, eftersom jag är en tekniskt idiot, säkert kunna svälja uppgifterna. Men hade jag i första läget bläddrat bland skotrarna? Icke!

tittade efter scootern och det finns en med en kompressor,men den är på 19hk inte 80 så det var ett skämt.årets skämt är garanterat desert storm annars skulle det finnas nån info om den på nätet.....

t-rex skrev:
DET är en bra fråga! Vad har trådstartaren att säga till sitt försvar!?! Jag hade, eftersom jag är en tekniskt idiot, säkert kunna svälja uppgifterna. Men hade jag i första läget bläddrat bland skotrarna? Icke!

Jag bläddrade igenom katalogen och fastnade för ordet Lambletta. Sen såg jag effektsiffran och tänkte "vad i helv..". Sen läste jag igenom hela texten.

På den vägen är det..

Vi hade en diskussion om 80 hk-skotern ifjol och förvånansvärt många tror blint på det som står i en tidning även om man fullkomligt överröser dem med fakta som säger emot det.

Utan tvekan ett dåligt (eller faktiskt ganska bra) skämt. "släpper endast ut ren luft, right! :rofl :rofl :lol :lol

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...